خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در شش ماهه سال جاری میزان جرائم قتل در استان ۲۵ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۷۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی  در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد،اظهار کرد: علت نامگذاری هفته نامه ناجا به دلیل اهمیت بر امنیت اجتماعی است که در این ایام تعریف و تببین خواهد شد.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اعتقاد بر " جامعه محوی" پلیس باید در راستای همدلی  و همزبانی صورت پذیرد به این گونه است که شاهد امنیت و آسایش در جامعه خواهیم بود.

این مقام مسئول اهداف این ارگان را درون سازمانی و برون سازمانی نامید و افزود: شرکت در نماز جمعه، تجلیل از خانواده شهدا، صبحگاه مشترک با بسیجیان و پاسداران، دیدار با ولی فقیه و حضور فرماندهان در سازمان صداو سیما از برنامه های آینده در هفته جاری است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، مشاوره حقوقی، قضایی و انتظامی به مردم، جلسات آموزشی و کارگاههای تخصصی درمساجد، ادارات، محلات و دانشگاهها، ارسال پیامک آموزشی، بازدید دانش آموزان از مراکز انتظامی و ۱۱۰ و راه اندازی شهرک ترافیک  را از دیگر برنامه های نیروی انتظامی عنوان کرد.

افتتاح سه طرح عمرانی در هفته نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از افتتاح سه طرح عمرانی در این ایام خبر داد و گفت: در شش ماهه امسال میزان جرائم قتل در استان ۲۵ درصد،  میزان سرقت پنج درصد کاهش داشته است در این میان، کشفیات سرقت ۴۵ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی آمار تماس‌های غیرضروری نیز در شش ماه نسال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافته است.

فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی در شهرستان " تاکستان"

این مقام مسئول اضافه کرد: بر پایی همایش بزرگ موتور سواران شهرستان تاکستان در راستای فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی  انجام خواهد شد تا شهروندان با دریافت رایگان کلاه ایمنی به استفاده از این وسیله تشویق شوند.

 به گفته وی ،اجرای طرح هایی همچون کوثر در 6 ماهه نخست سال جاری بسیار مطلوب بوده است .

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از میزان  برقراری 209 هزاری تماس با 110 خبر داد و گفت: 62 درصد این تماس ها عملیاتی شده است.

 

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها