فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تمام مردم ایران از سخنان و پاسخ کوبنده مقام معظم رهبری به رژیم آل سعود احساس غرور انقلابی و دینی کردند و سخنان رهبری به آنان یادآور شد که ملت ایران هویتی انقلابی دارند.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۸۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در جریان بازسازی واقعه غدیر در شهرستان بیجار، در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه منا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا آنچه که لازم و تاریخی بود بیان فرمودند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با سخنان خود به رژیم آل سعود جواب قاطعی دادند و رهبری و ولایت یعنی همین قاطعیت، یعنی به موقع دقیق و درست سخن گفتن و تصمیم گیری‌های درست است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تمام مردم ایران از سخنان و پاسخ کوبنده مقام معظم رهبری به رژیم آل سعود احساس غرور انقلابی و دینی کردند و سخنان رهبری به آنان یادآور شد که ملت ایران هویتی انقلابی دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هنرمندانه سخنان خود را در این خصوص بیان کردند، عنوان کرد: سخنان معظم‌له خاص ایران نیست بلکه برای جهان و امت اسلامی است.

فرمانده سپاه کردستان گفت: آل سعود دل در گرو آمریکا و اسرائیل دارد که حتی مردم عربستان هم این را می‌دانند و به این دلیل دل خوشی از آن ندارند.

سردار رجبیاضافه کرد: بعد از سخنان مقام معظم رهبری و نهیب ایشان، آل سعود چون دلشان در گرو اسلام نیست و انسان‌هایی ترسو و دلشان در گرو آمریکا و اسرائیل است و از واقعیات ترس دارند، سریعا موضع خود را تغییر دادند.

به گفته وی، آنان واقعیت و صلابت را در سخنان مقام معظم رهبری دیدند لذا مشاهده شد که بسیار سریع عکس‌العمل نشان دادند و ماهیت غلط کار خود را تا حدودی عوض کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در برنامه‌ها و سخنان آینده آنها واقعیت‌های دیگری را مشاهده خواهیم کرد.

سردار رجبی ادامه داد: مردم ایران در لوای ولایت، آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند هستند چرا که نیت و دل و حرف و زبان حال مردم ایران اسلامی همان است.

وی تصریح کرد: نباید بگوییم مردم عربستان، چون عربستان فاقددولت و ساختار و پارلمان است و تنها در قالب یک خاندان خلاصه می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: مردم عربستان از آل سعود دل خوشی ندارند و حتی در زمان مردنملک عبدالله اندوهگین نشدند و برای آنها اهمیتی نداشت.

سردار رجبی به زمان ارتحال حضرت امام(ره) و اندوه و حزن مردم ایران اشاره و بیان کرد: ایران در آن زمان یک پارچه کربلا و عاشورا و ماتم و عزا شد.

وی تصریح کرد: امام(ره) در بیاناتشان فرموده بودند " اگر از خیلی موارد بگذریم از خاندان آل سعود و آل یهود نمی‌گذریم واین نشان می‌دهد که دل امت اسلامی خصوصا دل مردم ایران اسلامی از آنها پر است و بدی‌های آنان را در دل دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه به بازسازی واقعه غدیر در بیجار برای سومین سال متوالی اشاره کرد و گفت: بازسازی واقعه غدیر خم یک کار فرهنگی و معنوی و دینی است.

سردار رجبی با بیان اینکه در قالب بیان واقعه غدیر در یک رزمایش فرهنگی و دینی سپاه کردستان همه ساله این برنامه را در شهرستان بیجار و قروه اجرا می‌کند، گفت: این اقدام یکی از برنامه‌های مهم سپاه در حوزه فرهنگی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان و افرادی که برای بازسازی واقعه غدیر از جمله بازیگران کارگردانان تلاش کردند، گفت: استقبال گسترده مردم ولایت‌مدار بیجار نشان از دل در گرو داشتن ولایت دارد که شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات