یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج؛
البته اعداد و ارقامی که در جامعه از طریق روزنامه ورسانه و شبکه های مجازی مطرح کردند در این حد نبود و در واقع یک کار سیاسی جناحی برای حذف و یا تضعیف رقیب در حوزه سیاسی بود.
کد خبر: ۸۵۷۶۴۹۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

علی قربانی استاد دانشگاه درگفتگو با خبرنگارحوزه آموزش عالی و فناوری خبرگزاری بسیج گفت: طرح موضوع بورسیه ها ازابتدا به یک نوعی سیاسی بود یعنی مسوولین امر دچار سیاست زدگی شده بودند.

وی افزود: البته اعداد و ارقامی که در جامعه از طریق روزنامه ورسانه و شبکه های مجازی مطرح کردند در این حد نبود و در واقع یک کار سیاسی جناحی برای حذف ویا تضعیف رقیب در حوزه سیاسی بود.

قربانی تأکید کرد: متاسفانه این قضیه جامعه علمی و پژوهشی کشور را هم با یک شوک مواجه کرد که نهایتا مجامع و افکار عمومی بالاخص مقام معظم رهبری به این موضوع ورود پیدا کردند و مشخص شد که موضوع به اینگونه که اینها مطرح کرده بودند نیست .

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: هنوزمسوولین در وزارت علوم که متولی پاسخگویی به مطالب مطرح شده هستند به صورت جدی ورود پیدا نکرده اند واین هم بیانگر این است که تحت تاثیر فشارهای پشت پرده ای می باشند که مسائل و موضوعات واقعی در خصوص بورسیه ها به اطلاع افراد جامعه نرسد.

قربانی در پایان افزود: این رفتار مسوولین یک نوع بد اخلاقی در حوزه رفتارهای سیاسی و فرهنگی اجتماعی جامعه محسوب میشود که در هیچ حوزه ای به خصوص علمی و اموزشی قابل پذیرش نیست.

ارسال نظرات