خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: یکی از وعاظ تبریز در جمع اصناف و بازاریان این کلانشهر در اعتراض به حادثه منا، گفت: وهابی ها که خود را مسلمان می دانند با این اعمال که از خود نشان دادند باید علاوه بر مسلمان بودن به انسان بودن آن ها نیز شک كرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام رسول برگی با اشاره به دشمنی های دیرینه آل سعود و وهابیت با همه جهان اسلام، اظهار کرد: این دشمنی مختص شیعیان نبوده و حتی اهل سنت نیز در تیررس هجمه های سنگین آل سعود و وهابیت قرار دارند.
وي با بیان اینکه وهابیت به هیچ عنوان اعتقادی به اسلام راستین پیامبر(ص) ندارد، اظهار داشت: آل سعود اقتدار و پایبندی خود را به ارزش های اسلامی از دست داده و به آل سقوط تبدیل شده است.

حجت الاسلام برگی خاطرنشان کرد: آئين حج امسال به همگان آشکارکرد که آل سعود به هیچ عنوان لیاقت میزبانی زائران خانه خدا را ندارد و کشورهای اسلامی باید به این امر مهم چاره اندیشی اساسی کنند.

در پايان اين تجمع، اصناف و بازاریان تبریز با شعار دادن و اعلام بیزاری خود از ال سعود، خواستار محاکمه هرچه زودتر عاملان این حادثه غم انگیز شدند.

جمعی از اصناف و بازاریان تبریز در اعتراض به جان باختن حجاج بیت الله الحرام واحدهای صنفی خود را تعطیل و در مسجد مقبره بازار این كلانشهر تجمع کردند.

ارسال نظرات