خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران افزود: ظریف باید استیضاح شود و خودم نیز یکی از موافقان این استیضاح هستم.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت غیر انقلابی وزیر امور خارجه کشورمان در برابر رئیس جمهور آمریکا، افزود: ظریف باید استیضاح شود  و خودم نیز یکی از موافقان این استیضاح هستم.
 وی اظهار داشت: با توجه به حرکت غیر انقلابی وزیر امور خارجه، نمایندگان ملت به دنبال استیضاح وزیر امور خارجه هستند  و خودم نیز یکی از موافقان این استیضاح هستم.
وی ارزیابی دستگاه دیپلماسی را در خصوص فاجعه منا ضعیف دانست و افزود: صلاح براین بود و انتظارهم می رفت تا وزیر امور خارجه سفر خود را رها کند، اما آنها معتقد بودند از طریق سازمان ملل بهتر نتیجه می گیرند که به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست.
عضو کمیسیون برجام مجلس تاکید کرد: همدردی با داغدیده دگان و بازماندگان فاجعه منا مسئله بسیار مهمی بود و همیشه کار به جائی می رسد که رهبر معظم انقلاب شخصاٌ به موضوع ورود پیدا کرده و مشکلات را حل می کنند.
کوثری عملکرد مسئولان سیاسی عربستان را بسیار بد توصیف کرد و بیان داشت: مسئولان سیاسی عربستان بسیار بد عمل کردند و لذا با تهدید قاطعانه رهبری نظام به کارها سرعت بخشیده و متعهد شدند علاوه بر اینکه ابدان مطهر جانباختگان را تحویل می دهند با مجروحین و سایر حجاج برخورد مناسبی داشته باشند.
وی تصریح کرد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی منتظر گزارش دستگاه دیپلماسی در خصوص فاجعه منا هستند تا بررسی های لازم انجام گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها