خبرهای داغ:
در آغاز ششمین روز از تحصن مردمی " نه به برجام" در مقابل مجلس،نیروی انتظامی با ایجاد مانع در خیابان بهارستان اجازه پیوستن مردم به جمع متحصنین را نمی دهد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، در شرایطی که در آغاز ششمین روز از تحصن مردمی " نه به برجام" در مقابل مجلس، جمعیت مردمی از تهران و سایر شهرستانها رو به افزایش بود، نیروی انتظامی با ایجاد مانع در خیابان بهارستان و حضور تعداد زیادی خودروی ون و مامور انتظامی، اجازه پیوستن مردم به جمع متحصنین را نمی دهد.

این اقدام نیروی انتظامی در حالی است که علاوه بر چهره های شاخص سیاسی، طلاب، دانشجویان و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، آقای محسنی جانبازی که رهبر انقلاب به او توصیه کرده بودند تا نگرانی های خود درباره نفوذ دشمن از طریق برجام را به گوش مسئولان تصمیم گیرنده برسانند، تا کنون دو بار در تحصن شرکت و از آن اعلام حمایت کرده است.

همچنین این جانباز سرافراز جنگ تحمیلی، شب گذشته در گفتگو با خبرگزاری بسیج ( که مشروح آن متعاقبا منتشر خواهد شد) از تماس تلفنی خود با فرماندار تهران جهت درخواست مجوز برای این تجمع خبر داده بود.

آنگونه که این جانباز نقل کرده فرماندار تهران به او گفته که یک دو روز ابتدایی تحصن مشکلی نداشته اما ادامه آن به مصلحت نیست.

بر اساس این گزارش این ممانعت نیروی انتظامی در حالی است که در زمان انعقاد توافق وین و حضور تعدادی از حامیان برجام در خیابان ها هیچ مخالفتی با آن اعلام نشد و نیروی انتظامی هیچ اقدامی علیه آن انجام نداد.


ممانعت تمام قد نیروی انتظامی از پوستن مردم به جمع متحصنین

ممانعت تمام قد نیروی انتظامی از پوستن مردم به جمع متحصنین
ارسال نظرات
پر بیننده ها