خبرهای داغ:
مسئول تربيت بدني بسيج كشور گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی سازمان بسیج به‌منظور آموزش و گسترش اخلاق ورزشی به امضا رسیده است.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۷۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار کاظم یزدانی در کارگاه اخلاق و راهبردهای اسلامی در ورزش که با حضور مسئولان ورزشی و مربیان ورشي استان سمنان در سالن همایش‌های بانک مهر اقتصاد سمنان برگزار شد، با اشاره به نقش مربيان اظهار داشت: تمام مربيان در رشته هاي تخصصي خود موظف به اشاعه و ترويج اخلاق ورزشي هستند.

وي با بيان اينكه يكي از مهمترين وظايف مربيان ورزشي تشويق و راهنمايي مردم نسبت امر مهم و حياتي سلامت است، افزود: علاوه بر اين مربيان بايد نسبت به رشته تخصصي خود آگاه و به روز باشند و در دنيايي كه سرعت علم به سرعت در حال پيشرفت است استفاده از روش هاي سنتي در تدريس ورزش صحيح نيست و بايد مربيان به روش هاي آموزش روز و نوين روي آورند.

مسئول تربيت بدني بسيج كشور با تأكيد بر اينكه به حرفه مربي گري نبايد با ديد مادي نگريست، افزود: مربي گري شغل انبياء است و بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

يزداني با اشاره به تلاش و برنامه ريزي دشمنان در گسترش بداخلاقي ها در جامعه تصريح كرد: متأسفانه مربيان در خصوص پرداختن به مسائل تربيتي و اخلاقي ضعيف عمل كرده اند؛ بنابراين مي طلبد كه در اين راستا برنامه ريزي هاي ويژه اي جهت بهبود اخلاق ورزشي صورت گيرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها