معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: جهت رسیدگی به وضعیت جان‌باختگان یزدی حادثه منا ستادی با عنوان ستاد استقبال از جان‌باختگان یزدی فاجعه منا و ترحیم و تدفین آنها امروز 11 مهرماه به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل جلسه خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۷۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سعید زارع معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد آوا گفت: جهت رسیدگی به وضعیت جان‌باختگان یزدی حادثه منا ستادی  با عنوان ستاد استقبال از جان‌باختگان یزدی فاجعه منا و ترحیم و تدفین آنها امروز 11 مهرماه به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل جلسه خواهد داد.


وی با بیان اینکه استان یزد در فاجعه منا
  3 فوتی داشته است، گفت: این ستاد با حضور مسئولان استان از جمله مسئولان استانداری، بنیاد شهید و ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان آرامستان‌ها، سازمان اتوبوسرانی، شهرداری یزد، نیروی انتظامی  و ارگان‌های دیگر تشکیل خواهد شد.

دبیر ستاد استقبال از جان باختگان فاجعه منا اعلام کرد: احتمالا امروز عصر مراسم استقبال از پیکر «محمد رضا کارگر» یکی
  از جان باختگان یزدی در فاجعه منا در فرودگاه شهید صدوقی(ره) با حضور مسئولان برگزار خواهد شد که اخبار تکمیلی آن منتشر می شود و به احتمال زیاد مراسم تشییع این جان باخته فردا صبح و مراسم ترحیم وی نیز فردا شب در مسجد روضه محمدیه برپا خواهد شد.

صبح امروز پیکر 104 زائر جان باخته ایرانی فاجعه منا به کشور انتقال یافت که بنا به اعلام سازمان حج و زیارت نام «محمد رضا کارگر» از زائران یزدی  نیز در بین اسامی انتقالی وجود دارد.

گفتنی است حاج حسن دانش، نخبه قرآنی استان یزد که به عنوان قاری برتر بین‌المللی در دو دوره از مسابقات موفق به کسب مقام برتر شده بود، از بعثه مقام معظم رهبری به مناسک حج اعزام شد که در حادثه جانسوز منا به لقاء الله شتافت و مهدی درستکار و محمدرضا کارگر نیز به عنوان دو جان‌باخته یزدی در حادثه منا با کاروان‌های استان یزد عازم شده بودند.

 

ارسال نظرات