دانشگاهیان پیام نور استان البرز در پی فاجعه مصیبت بار منا، با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، رژیم آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۱۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دانشگاهیان پیام نور استان البرز در پی فاجعه مصیبت بار منا، با صدور بیانیه‌ای ضمن همدردی با خانواده های داغدیده، رژیم آل سعود را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

«لَبَّیْکَ اللَّهُمَّ لَبَّیْکَ، لَبَّیْکَ لا شَرِیکَ لَکَ لَبَّیْکَ...»

دانشگاهیان پیام نور استان البرز بر این باورند که:

  • خیانت حکام آل سعود در ایام حج ابراهیمی و عید سعید قربان بر همگان آشکار و اثبات شده است.
  • این خیانت و خیانت مشابه آن بر مردم ستمدیده یمن در ماههای حرام انجام شده است.
  • سردمداران و حامیان این رژیم گوشهای خود را برای شنیدن کوس رسوایی خود و سعودیان باز کنند،چشم بگشایند و دست از حمایتهای خود از تروریسم بردارند.
  • بی تدبیری و بی کفایتی رژیم حاکم برسرزمین وحی در اداره کردن حرم امن الهی بر جهانیان واضح، آشکار و مبرهن و لازم است و وقت آن رسیده که مسلمانان در پی چاره ای برای اداره کعبه مکرمه و مدینه منوره باشند.
  •  در سالهای گذشته نیز با حمایتهای صهیونیسم و وهابیت از سعودی ها بر زائران حرم امن الهی ستم های بسیاری وارد شده است.
در ادامه این بیانیه آمده است:

ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان البرز بزرگ ضمن عرض تسلیت این مصیبت به پیشگاه مقدس و منوّر حضرت ولیعصر(عج)و نائب برحقش رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سوگ جان باختگان این واقعه ی دلخراش به سوگ می نشینیم و از خداوند متعال برای بازماندگان درخواست صبر و بردباری و برای مصدومان و آسیب دیدگان، آرزوی سلامت و تندرستی مسئلت می نماییم و از دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه ی قضائیه می خواهیم تا باطرح شکایت از بانیان و مسببان این فاجعه دردناک در مجامع حقوقی وقانونی بین المللی موجبات تسکین آلام مصیبت دیدگان را فراهم کرده و برای سلامت و امنیت حجاج عزیز کشورمان تلاش کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها