خبرهای داغ:
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین:

نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی موجود در رستورانها

نظارت دامپزشکی قزوین بر مراکز عرضه ورستورانها همگام با دستگاههای اجرایی مرتبط نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی موجود در رستورانها بر عهده دامپزشکی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۲۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ،رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام این خبر افزود: در ادامه بازدیدهای مشترک  واحد نظارت بر بهداشت عمومی  اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با ادارات گردشگری ،مرکز بهداشت ، تعزیرات حکومتی و اداره راه و حمل ونقل و  پایانه ها ، از تعدادی از رستوران های  جاده رشت بازدید بعمل آمد و با توجه به مشاهده تخلف بهداشتی در تعدادی از رستورانها ، صورتجلسه برای برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی تنظیم شود.

 وی افزود:بر اساس قانون دامپزشکی ، نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی بر عهده این اداره می باشد و بر همین اساس نظارت بر نحوه دریافت و نگهداری گوشت قرمز ،مرغ و سایر فرآورده های خام دامی که در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند از وظایف این اداره است.

 این مقام مسئول از شهروندان درخواست  کرد:تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با فرآورده های خام دامی ،ضمن  تماس با تلفن گویای 1512 و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه 50001512 این اداره را در صیانت از حقوق بهداشتی شهروندان یاری نمایند.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار