طرح گذر فصلی 'برگ ریزان' 13 مهر در میدان سبزه میدان تا چهار راه انقلاب زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۳۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲




به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به نقل از ایرنا، معاون فرهنگی شهردار زنجان گفت: توجه به استقبال عمومی از اجرای دو طرح گذرنوروزدر 22 اسفند 93 و گذر چله تابستان در 15 مرداد 94، گذر فصلی 'برگ ریزان' 13 مهر در حدفاصل میدان سبزه میدان تا چهار راه انقلاب برگزار می شود.

صفوی افزود: طرح گذر 'برگ ریزان' با همکاری دستگاه های مختلف اعم از نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی و پشتیبانی شورای اسلامی شهر زنجان برگزار می شود.

معاون فرهنگی شهردار زنجان گفت: محدوده سبزه میدان به دلیل وجود آثار و بناهای تاریخی اعم از بازار بزرگ سرپوشیده زنجان، مسجد خانم و عمارت ذوالفقاری به عنوان بافت تاریخی و هویتی شهر زنجان محسوب می شود.

صفوی ادامه داد: هویت تاریخی و هویتی محدوده سبزه میدان زمینه مناسبی برای ایجاد پیاده راه در مسیر میدان سبزه میدان تا چهار راه انقلاب را فراهم کرده است.

وی یادآورشد: از این رو شهرداری زنجان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در قالب گذرهای متعدد اهتمام ویژه ای برای ایجاد پیاده راه در این مسیر دارد.

صفوی گفت: ترویج فرهنگ پیاده روی با شعار دو بهتر از چهار، تجربه یک روز بدون خودرو، بهره مندی از هوای پاک و سالم و ایجاد زمینه مناسب برای حضور بیشتر خانواده ها در کنار هم را از جمله اهداف اجرای طرح فوق برشمرد.

معاون فرهنگی شهردار زنجان از اجرای برنامه های مختلف آموزشی با رویکرد پیشگیرانه از سوی پلیس راهور و نیروی انتظامی در روز اجرای طرح 'گذربرگ ریزان' در روز 13 مهر خبر داد.

ارسال نظرات