راهیان نور بزرگ ترین مانور فرهنگی کشور

بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی در زرندیه
کد خبر: ۸۵۷۶۶۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله  که در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان در زرندیه شرکت کرده بود  مهمترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحول روحی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود: اردوی راهیان نور دانش آموزی بزرگ ترین مانور فرهنگی در سطح کشور است که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله، در مورد اهمیت کاروان‌های راهیان نور گفت: دفاع مقدس ما در واقع امتداد عاشورا است و راهیان نور هم به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امتداد و ادامه دفاع مقدس ما است.

گلشن زاده با اشاره به اعزام اولین کاروان دانش آموزی راهیان نور استان مرکزی از شهرستان زرندیه برای تمامی مسافران راهیان نور آرزوی سلامتی کرد.
گفتنی است، اولین کاروان راهیان نور در قالب 4 اتوبوس به تعداد 180 دانش آموز دوره متوسطه دوم به همراه مربیان ، راویان و روحانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد و از مناطق عملیاتی هویزه ، شلمچه ، اروند کنار ، خرمشهر و فتح المبین دیدن خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار