با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه، و اهمیت دادن به این موضوع و به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و همچنین آشنایی با قوانین و مقررات جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج شهرستان زرندیه برگزار می شود .
کد خبر: ۸۵۷۶۶۴۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
 محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در سپاه اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست. و بازرسی ها و ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاالله شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در این باره  گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه، و اهمیت دادن به این موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و  همچنین آشنایی با قوانین و مقررات  جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج شهرستان زرندیه برگزار می  شود .
مهجوری در ادامه افزود: ایمنی یکی از شرایط در زندگی عموم می باشد که اگر در هر شرایطی ایمنی را رعایت نکنیم به مشکل بر می خوریم همچنین رانندگان باید اصول ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی ، صحبت کردن با موبایل ، سرعت  و سبقت غیر مجاز به خصوص در ماموریت ها  را مد نظر قرار داده و با رعایت کردن این امور جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: آگاه سازی افراد در خصوص نکات ایمنی سبب می شود آمار حوادث در جامعه کاهش پیدا کند. مهجوری ،همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش نکات ایمنی و مسائل پیشگیری از حریق پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی و آگاهی هرچه بیشتر کارکنان سپاه ناحیه زرندیه با مسائل ایمنی و اقدامات مناسب در هنگام وقوع حوادث و فرهنگ سازی ایمنی، کلاس تئوری آموزش نکات ایمنی و مسائل پیشگیری برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در انتها کلاس های خود امدادی ودگر امدادی ، برگزاری کلاس های نهضت روشنگری با موضوع ایمنی ، بازدید از رده ها جهت بررسی اقدامات تامینی و ... را جزو برنامه های هفته ایمنی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه عنوان کرد.
ارسال نظرات