به مناسبت هفته ناجا برگزار شد:

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خاتم

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خاتم در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۴۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، با حضور مسئولین شهرستان خاتم و به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خاتم در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که ائمه جمعه هرات و مروست، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، خانواده های معزز شهدا و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان حضور داشتند، سرهنگ صالحی فرمانده انتظامی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد یکساله پلیس در شهرستان خاتم پرداخت .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه محترم شهر هرات در ادامه امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای امام راحل، رهبری مقام معظم رهبری و تلاش های نیروهای خدوم انتظامی و نظامی دانست و با اشاره به حدیثی از امام علی ( ع ) از سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت ناشناخته یاد کرد .

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه محترم مروست با محکوم کردن بی کفایتی رژیم آل سعود در اداره امور حج هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از زحمات پرسنل این نیرو تقدیر کرد .

در پایان مراسم هم از رانندگان قانون مند، اصناف نمونه و همیاران پلیس با اهداء هدایایی تجلیل شد .




ارسال نظرات