خبرهای داغ:
طنین مرگ بر آمریکا در بندر کنگان

معاون روابط عمومی بسیج تأکید کرد: لزوم پیگیری دست دادن وزیر خارجه با قاتل اصلی شهدای منا

کد خبر: ۸۵۷۶۶۶۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم جشن عید سعید غدیر خم شب گذشته با حضور هزاران نفر از شیعیان و اهل سنت دراستادیوم ورزشی بندر گناوه برگزارشده و مردم با محکومیت فاجعه تلخ منا؛‌ شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر دادند.

اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت شهادت جمعی از زایران خانه خدا گفت: مراقب باشیم که با مرگ آل سعود و جابجا شدن این خاندان، تصور نکنیم حادثه تمام شده و دیگر چنین فجایعی اتفاق نخواهد افتاد.

احمدی، علت اصلی این اتفاق تلخ و جانسوز را طراحی های پیچیده ی نظام سلطه دانست و افزود: در تمام این جنایت، نقش آمریکا کاملا مشخص است که اتاق فکر شیطان بزرگ دایماً در حال طراحی صحنه های گوناگون جنایت و تفرقه و کشتار در کشورهای گوناگون می باشد.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص ادامه داد: متأسفانه در همین زمانی که هزاران حاجی به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز مجروح می باشند بجای انجام وظایف دیپلماسی برای پیگیری امور؛ شاهد دست دادن با قاتل اصلی شهدای منا هستیم که این امر را محکوم کرده و مسئولان موظف به پیگیری این حرکت زشت و غیر اسلامی می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برجام تصریح کرد: فرجام برجام هرچه باشد در اختیار مجلس و دولت است که باید تمام و کمال از حقوق حقه ی ملت و خطوط قرمز ولایت دفاع کنند اما آنچه بر ما مردم فرض است این که بایستی با تمام قوا مراقب نفوذ بیگانگان باشیم.

گفتنی است مراسم شام عید غدیر هر سال به همت مجموعه ی فرهنگی – هنری مسجد حضرت علی بن ابی طالب (ع) محل کوزه گری بندر کنگان در استادیوم ورزشی این شهر با استقبال بی نظیر مردم برگزار می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها