خبرهای داغ:
دستگاه دیپلماسی از برخورد مقام معظم رهبری با رژیم آل سعود درس بگیرد و تا ادامه فعالیت خود با مستکبران و دست نشانده آن‌ها در منطقه به گونه دیگری رفتار کند.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۸۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین زینلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فاجعه منا و کشتار مسلمانان در این فاجعه گفت: حادثه تاسف‌بار منا نشان‌دهنده بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی رژیم کودک‌کش سعودی در برگزاری حج ابراهیمی است.

وی افزود: با توجه به فاجعه‌های رخ‌داده در مراسم حج امسال، لازم است از این پس تمام کشورهای مسلمان به صورت سازمان یافته در مدیریت این مراسم سهیم باشند و کمیته‌ای متشکل از همه کشورهای اسلامی برگزاری مراسم حج را به عهده بگیرند.

زینلیان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دریایی نوشهر، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب نشان داد که با مذاکره و زبان خوش نمی‌توان از حقوق شهروندان دفاع کرد و باید با رژیم آل سعود با زبان اقتدار صحبت کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به عملکرد منفعلانه وزارات خارجه و دولت در رابطه با پیگیری فاجعه منا، گفت: دستگاه دیپلماسی از برخورد رهبری با رژیم آل سعود درس بگیرد و در ادامه فعالیت خود با مستکبران و دست نشانده آن‌ها در منطقه به گونه دیگری رفتار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها