همایش بصیرت افزایی در شیخدرآباد میانه برگزار شد ‎

خبرگزاری بسیج: همایش بصیرت افزایی و روشنگری واقعه غدیر به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور دهها نفر از خواهران بسیجی در پایگاه شهید ثانی حوزه بنت الهدی(س) در روستای شیخدرآباد میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۶۹۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه حادثه غدیر را یکی از مهمترین حوادث تاریخ و روز غدیر را روز تبیین جانشینی حضرت علی(ع) به امر خدا دانست و آن را، سرور و سرآمد همه اعیاد است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه اصلی ترین ماموریت و رسالت پیامبر(ص) برای اکمال دین در غدیر خم رقم خورد و این نشانی از اهمیت بسیار والای مسئله امامت و ولایت است، افزود: چنانچه اگر اهل بیت(ع) –امامت و ولایت- نباشد دین تکه تکه شده و اسلام از مسیر خود منحرف می شود.

وی ولایت را رکن رهایی بشریت از ظلمات و جهالت عنوان کرد و هشدار داد: امروز دشمنان می خواهند با تخریب ولایت در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی، دین مردم را از بین ببرند.

امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات اخیر آل سعود هدف آن ها را نابودی وحدت مسلمانان و ایجاد تفرقه در بین آن ها دانست.

وی با تاکید بر رعایت عفت و حجاب در بین بانوان از آن ها خواست در مسیر ولایت حرکت کنند تا از مکر و حیله دشمنان در امان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها