فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو:

هشدار رهبری به رژیم آل سعود بسیار جدی است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: عربستان را از هر طرف می‌توانیم تحت فشار بگذاریم و هشدار مقام معظم رهبری به رژیم آل سعود بسیار جدی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار ابراهیم راحمی امروز در جمع فرماندهان مراکز بسیج مقاومت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو که در بندرانزلی برگزار شد ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان فاجعه منا اظهار کرد: حادثه منا از سوی آل سعود برنامه ریزی شده بود.

وی با بیان اینکه بی تدبیری و کارهای عمدی موجب شد تا حرم امن الهی ناامن شود، تصریح کرد: برنامه  از پیش طراحی شده عربستان باعث ایجاد این حادثه شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو به وضعیت عربستان اشاره کرد و یادآور شد: عربستان را از هر طرف می‌توانیم تحت فشار بگذاریم و هشدار مقام معظم رهبری به رژیم آل سعود بسیار جدی است.

سردار راحمی با بیان اینکه تک صدایی باعث رشد هیچ مجموعه ای نمی شود،خاطرنشان کرد: در وزارت نیرو، بسیج فعالیت های خوبی دارد و کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.

وی به ورود روسیه در مبارزه با گروهک تروریستی داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا موضوع مذکور را پیش‌بینی نکرده بود و سوریه به دلیل حمایت از مقاومت مورد تهاجم تروریست‌های تکفیری و داعش است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به اینکه خون شهدا بسیج را آبیاری کرده است، گفت: ما به اعتبار نفس مسیحایی امام خامنه ای حرکت می کنیم و در این امر تلاش شبانه روزی خواهیم داشت.

سردار راحمی در پایان بر ضرورت برگزاری رزمایش ها اشاره کرد و گفت: نمایش توانمندی و نوآوری‌ها و تلفیق آن در عمل و اجرا از اهداف برگزاری رزمایش‌هاست.

ارسال نظرات