خبرهای داغ:
هاشمی رفسنجانی: "اینها نمی‌فهمند حرف امام(ره) چه بود"
اکبر رفسنجانی در ادعایی، مجددا از «تازه به دوران رسیده»هایی که پذیرش قطعنامه را «جام زهر» عنوان می‌کنند، انتقاد کرد و ...
کد خبر: ۸۵۷۶۷۲۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

اکبر رفسنجانی در ادعایی، مجددا  از «تازه به دوران رسیده»هایی که پذیرش قطعنامه را «جام زهر» عنوان می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: «اینها نمی‌فهمند حرف امام(ره) چه بود.امام(ره) 3 ماه پس از پذیرش قطعنامه گفتند اکنون جام زهر جام شیرین شیرین(!) است.
او با تاکید چندباره براین ادعای واهی، سعی در جدی جلوه دادن این مطلب طنزمی‌باشد.


این یک برگ از ده‌ها برگ دفتر دروغ‌پردازی‌های موسوم به خاطرات رفسنجانی است، خاطراتی است که شاهد و گواه آن تنها خود اوست،خاطراتی که هیچکس بجز او بدان گواهی نداده است واز آن‌ها بوی انحراف به مشام می‌رسد.در ادامه به بخشی دیگر از خاطرات عجیب او اشاره میکنیم.
بر اساس متن منتشرشده توسط پایگاه اطلاع‌رسانی رفسنجانی، وی با یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های به‌عمل‌آمده در این خصوص تأکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم.. به هر حال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم.»
در جایی دیگر« با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم خانم خدیجه ثقفی گفت: در سال 84 بعد از دوره ریاست‌جمهوری آقای خاتمی، من راضی نبودم که وارد عرصه انتخابات شوم ولی همسر امام راحل بنده را خواست و گفت که امام(ره) این انقلاب را به دست شما سپرده، آیا می‌دانید اینها چه کسانی هستند که می‌خواهید انقلاب را به آنها بسپاریم. با این سخنان اشک در چشمانم جمع شد».

این خاطرات عجیب در حالی از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح است که  رهبری معظم انقلاب  در سالروز وفات امام خمینی در تاریخ 14 خرداد 94 نسبت به تحریف ایشان هشدار داده بودند وفرمودند:
«آنچه که امروز به شما عرض می‌کنم تحت عنوان "تحریف امام(ره)" است. تحریف شخصیت امام. آیا شخصیت‌ها هم قابل تحریف هستند؟ معمولاً عنوان تحریف را و این اصطلاح را درباره تحریف متون به کار می بریم. آیا شخصیت‌ها را هم می‌شود تحریف کرد؟ بله.  تحریف شخصیت‌ها به این است که ارکان اصلی شخصیت آن انسان بزرگ یا مجهول بماند یا غلط معنا شود یا به صورت انحرافی و سطحی معنی شود. همه اینها برمی‌گردد به تحریف شخصیت. شخصیتی که الگوست، امام و پیشواست و رفتارش برای نسلهای بعد از خود او راهنما و رهنمود است. اگر تحریف شود زیان بزرگی به وجود خواهد آمد. امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی مورد توجه قرار داد. بعضی اینجور می‌خواهند.
امام یک شخصیت محترمی است در تاریخ این کشور، روزگاری بود، فعال بود، مفید بود و بعد هم از میان جمعیت رفت و روزگار او تمام شد. بعضی می خواهند امام را اینجور بشناسند و بشناسانند. این غلط است».
اینجاست که خطر تحریف امام اهمیت می یابد. اگر شخصیت امام تحریف شد، بد معرفی شد، غلط معرفی شد، همه ی این خطرات بزرگ متوجه ملت ایران خواهد شد. اینجاست که این خطر، خطر تحریف امام، به عنوان یک هشدار باید در گوش مسئولان کشور، صاحب نظران فکری انقلاب، شاگردان قدیمی امام، کسانی که علاقه به این راه دارند و عموم جوانان، فرزانگان، دانشگاهیان، حوزویان، این خطر باید به چشم همه اینها به عنوان یک هشدار تلقی شود.
«…. تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد».

ارسال نظرات
پر بیننده ها