رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل:

ولایت یک نعمت ارزشمند الهی است که پیروی از آن انسان را متعالی می سازد

اگر جریان غدیر نیود چیزی از اسلام ناب محمدی (ص) باقی نمی ماند و مسلمانان در ضلالت وگمراهی بسر می بردند.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل در کارگاه شعر کودک و نوجوان بسیج استان اردبیل در مشگین شهر اظهار کرد: خداوند متعال و پیامبرگرامی اسلام (ص) غدیرخم را به گونه ای برنامه ریزی و اجرا کرده اند که مانند روز روشن از هرگونه ابهامی به دور باشد و هر روز که می گذرد گنج های تازه ای از اعماق آن برکه آسمانی استخراج شود، غدیرخم از جمله حـوادث تاریخی است که کهنه نمی شود و هیچ گاه از ذهن ها فراموش نخواهد شد.

وی افزود: حضرت رسول اکرم (ص) در واقعه غدیرخم ولایت را به امت خود معرفی کرد خداوند وقتی دینی را خاتم و کامل معرفی می کند تمام جوانب آن را تامین فرموده است و به همین جهت است که ولایت تنها عامل یاس کافران می شود وجود حجت نیز نه تنها برتمام مسلمین بلکه برتمام بشر نعمت است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل گفت: ولایت یک نعمت ارزشمند الهی است که پیروی از آن انسان را متعالی می سازد و سرپیچی از فرامین او ذلالت و گمراهی را به دنبال خواهد داشت به همین جهت پیامبر اکرم (ص)در روز عید غدیر خم از مردم بیعت گرفتند که از ولایت تا روز قیامت پیروی کنند و از مسیر آنها خارج نشوند.

دشتی ادامه داد: خلقت زمین و آسمان به خاطر ولایت بوده است که اگر زمین و آسمان بدون حجت الهی باشد حتی توان یک لحظه زنده ماندن نخواهند داشت و نابود خواهند شد باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.

وی گفت: اگر جریان غدیر نیود چیزی از اسلام ناب محمدی (ص) باقی نمی ماند و مسلمانان در ضلالت وگمراهی بسر می بردند , غدیر راهی را برای مسلمانان ترسیم کرد که این راه انسان را به سعادت واقعی وابدی رهنمون می سازد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل، بیان کرد: تبیین واقـعی واقعه غدیر می تواند خیلی از مشکلات و نـزاع بین مسلمانان را حل کند بیشتر اختلافات موجــود در بین مسلمانان عـدم شناخت کافی از غدیر نشات می گیرد، با درک واقعی حادثه غدیر، مسلمانان می توانند با اتحاد و انسجام هرچه بیشتر در مقابل تکفیریها، سلفی ها وفرقه های ضاله که ساخته و پرداخته استکبار جهانی است قد علم کنند و فتنه آنها را فراموش کنند.

وی اظهار کرد: عید سعید غدیرخم رمز پایداری، تلاش وکوشش جاودانه عاشقان خداست، عید سعید غدیرخم روز رمز و راز اکمال دین، اتمام نعمت پروردگار ریشه ی تمام فضیلت ها، شرافت ها، ارزش ها و به تکامل رسیدن هاست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل، افزود: غدیرخم؛ حادثه ی مهم و بزرگی است که باید دهن به دهن به نسلهای آینده انتقال داده شود و اگر امروزه مسئولین ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فاصله ی بین عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم را به عنوان دهه امامت و ولایت در سطح کشور نام گذاری کرده اند، به دلیل این است که پیام غدیر را به مردم برسانیم.

دشتی با تمجید از حضور گسترده ی هنرمندان بسیجی استان درنمایش بازسازی حادثه بزرگ غدیر گفت : باز گویی حادثه غدیر بصورت هنرمندانه ومتعهدانه می تواند تحول عظیم درذهن انسان بوجود آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار