با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برگزاری دوره آموزش بهیار يكساله(کمک پرستاری) توسط جهاددانشگاهي در اردبيل آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۴۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، مدیر مرکز آموزش تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: اين دوره آموزشي از سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی تشكيل شده است كه اجرای بخش اول آن (تئوري و عملي) از امروز در اردبیل شروع شد.

سیدجواد جبرئیل خادم گفت: برگزاری این دوره در قالب چهار گروه با تفكيك زن و مرد در دو نوبت صبح عصر برنامه‌ريزي شده و با بهره‌گیری از مدرسان مجرب و با سابقه در حال برگزاري است.

وی افزود؛ بخش تئوري در ساختمان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهي اردبيل واقع در شهرك كارشناسان، ميدان شفا برگزار می‌شود.

جبرئیل خادم با بیان اینکه با تکمیل ظرفیت این دوره برای خانم‌ها، ثبت نام براي آقایان علاقه‌‌مند به اين دوره همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به پورتال www.komakparastari.ir در این دوره ثبت نام كنند و يا جهت دريافت اطلاعات و راهنمايي بيشتر با شماره تلفن 33253311 تماس حاصل نمايند.

ارسال نظرات