خبرهای داغ:
کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:
معاون سابق سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در محفل انس و مودت بازنشستگان گفت:امروزه کشور در معرض پنج چالش است و اگر با تدابیر رهبر معظم انقلاب نسبت به این پنج چالش آشنا نباشیم کشور دچار بحران خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،رمضانعلی غلامرضایی در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) که در اردوگاه فرهنگی تفریحی درچه برگزار شد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که دوران بازنشستگی دوران انزوا و گوشه گیری نیست تاکید کرد که برادران بازنشسته باید به دنبال دریافت و تحلیل آخرین اخبار باشند.

وی افزود:امروز کشور با پنج بحران روبرو است که اگر با تدابیر رهبر معظم انقلاب نسبت به این پنج بحران آشنا نباشیم کشور دچار این بحران ها و چالش ها خواهد شد.

غلامرضایی تاکید کرد:ما با اطلاع ، شناخت با وحدت و وهمدلی که فرموده ی معظم له در امسال است می توانیم بر این چالش ها و بحران ها فائق شویم .

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه نباید شعار امثال باعث شود که ما از نقد های سازنده فاصله بگریم گفت: الآن برخی به این اشتباه افتاده اند وبه همین خاطر قضیه ی برجام دارد به کشور تحمیل می شود.

وی اولین بحران کشور را مسئله ی هسته ای دانست و افزود: این مسئله با پایان مذاکرات تمام نشده است و غربی ها بعد از برجام هفت برنامه دارند.

معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) دومین چالش کشور را بحث اقتصادی دانست و گفت: برخلاف شعار ها که کشور از رکود خارج شده آمار ها نشان می دهد 15 هزار کارخانه ای که با عنوان بنگاه های زود بازده در گذشته کشوده شده تعطیل شده اند.

رمضانعلی غلامرضایی گفت :سئوال این است که آیا واقعا ملت ایران با این منابع مالی و انسانی متخصص توان حل این بحران را ندارد به نظر من عزم جدی وجود ندارد .

این کارشناس مسائل سیاسی علت اساسی مشکلات اقتصادی را مبارزه نکردن با مفاسد اقتصادی و حمایت نکردن از سرمایه گذاری سالم دانست.

غلامرضایی سومین بحران کشور را بحران امنیتی دانست و افزود : ما باید بحث داعش را جدی بگیریم خانم رایس وزیر اسبق آمریکا می گوید 13 سال پیش داعش را ایجاد کردیم، روی اعتقادات آنان کار کردیم رهبران آن را در اسرائیل آموزش دادیم و هدف ما برهم زدن ثبات و امنیت داخلی ایران بود.

وی هشدار داد: که ما نتوانستیم جامعه را نسبت به کمک هایمان به عراق و سوریه و یمن قانع کنیم وگاهی سوالاتی که در این زمینه می شود سوالات اعتراضی است و اگر ما داعش را در عراق سرکوب نکنیمفردا در مرز های خودمان باید با تفکیری ها بجنگیم.

این هادی کشوری سیاسی علت حمایت ایران را از کشور سوریه مقاومت چهل ساله ی آنها از صهیونیست ها دانست و گفت:ما از بشار حمایت نمی کنیم ما از جبهه ی مقاومت دفاع می کنیم

وی تاکید کرد: اگر این خاکریز شکست بخورد رابطه ی ما با دو خاکریز دیگر یعنی لبنان و فلسطین قطع خواهد شد.

این کار شناس مسائل سیاسی افزود: چهارمین بحرانی که کشور با آن روبرو است بحران کاهش نفوذ معنوی و سیاسی جمهوری اسلامی است البته با هدایت های مقام معظم رهبری اقتدار ما آسیبی ندیده است.

وی پنجمین بحران پیش روی کشور را بحران انتخابات دانست و افزود دشمن به دنبال این است که قوی ترین رکن دموکراتیک نظام اسلامی که همان بعد مردمی آن است به چالش بکشد و انتخابات را در کشور ما از فرصت به تحدید تبدیل کند.

غلامرضایی تشریح کرد : درسی دو انتخابات که در کشور ما انجام شده میانگین بین 65 تا 70 در صد مردم شرکت کردند و در هریک از این انتخابات مردم درعین رای به کاندیدای مورد نظر خود به جمهوری اسلامی رای داده اند و دولت مردان جمهوری اسلامی را انتخاب کرده اند .

وی در پایان تاکید کرد که انتخابات آینده بسیار مورد توجه دشمن است و ما باید در این انتخابات بین افرادی که در ستاد فتنه فعالیت داشتند و کسانی که حماسه ی 9 دی را خلق کرده اند تفاوت قائل شویم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها