خبرهای داغ:
راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه شهدا ایستادند تا ما بمانیم و امروز این ما هستیم که باید برای آیندگان بایستیم، گفت: مهمترین پیام شهدا حفظ و پایبندی نسبت به ارزش های اسلام است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری در مراسم میثاق با شهدا که با همکاری حوزه های بسیج خواهران در امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید در تداوم راه شهدا و حراست از پرچم اسلام کوشا باشیم.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم اظهار کرد: شبکه های ماهواره ای با توجه به مناسبات مختلف همانند ولادت و شهادت ها این مناسبات را به مردم کشورهای اسلامی تبریک و تسلیت می گویند؛ تا اینگونه اعتماد مسلمانان را به خود جذب کرده و در راستای پیشبرد اهداف خود راحت تر پیش بروند.

حجت الاسلام میرعلی اکبری خاطرنشان کرد: گردانندگان شبکه های ماهواره در تلاش هستند تا آرمان ها و ارزش های اسلامی را بیهوده جلوه دهند و مسلمانانی که پایبند ارزش های اسلامی هستند، را مورد تمسخر قرار دهند؛ همانند موضوع حجاب که امروزه برخی رعایت آن را باعث دور ماندن از دنیای مدرنیته می دانند.

وی خطاب به زنان مسلمان، افزود: زنان مسلمان باید در راه شناخت سیره و سبک زندگی شهدای زن بکوشند و در همسرداری و تربیت فرزندان آنها را الگوی خود قرار دهند.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم تصریح کرد: شهدا ایستادند تا ما بمانیم و امروز این ما هستیم که باید برای آیندگان بایستیم و با توطئه های دشمنان مقابله کنیم؛ هنوز بیش از شش هزار شهید گمنام در اردوگاه ها و مناطق جنگی حضور دارند که باید شرمنده خانواده ها و خون پاک آنها باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها