خبرهای داغ:

مجمع همفکری علوی آینده سازان بسیج دانش آموزی استان فارس برگزار شد

دبیر مجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی فارس: راهکارهای ارائه شده از سوی دانش آموزان به شکل سند واحدی ارائه خواهد شد و بخشی که قابلیت اجرایی داشته باشد، به مراحل کشوری ارسال می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۸۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان فارس با شرکت بسیجیان دانش آموز سراسر استان فارس در محل شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید

آزاده جعفری دبیر مجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی فارس در حاشیه برگزاری این مجمع در جمع خبرنگاران، گفت: از نمایندگی های بسیج دانش آموزی در سراسر استان دانش آموزان برتر بسیج که حائز رتبه های برتر علمی و تعهدات ارزشی و اخلاقی بوده اند، برای شرکت در این مجمع انتخاب شده اند.

 با اشاره به اینکه دیروز جلسه مجمع  خواهران برگزار شده و امروز نوبت به جلسه برادران رسیده، اظهار داشت: به طور کل ۶۶ دختر و ۶۶ پسر از سراسر استان در مجمع همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این برنامه دانش آموزان مطالبات خود را در عرصه تعلیم و تربیت همسو با سبک زندگی ایرانی اسلامی مطرح می کنند، افزود: این مجمع در حقیقت ۲ هدف را دنبال می کند، اول اینکه دانش آموزان برای احساس وظیفه در جامعه و داشتن روحیه مطالبه گری آماده شوند، دوم آن که می توانند به عنوان نمایندگانی درباره مشکلات و معضلات جامعه از دید یک دانش آموز آسیب شناسی داشته باشند و سعی کنند راهکارهای خود را درباره آن ها ارائه دهند.

دبیر مجمع شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی فارس افزود: راهکارهای ارائه شده از سوی دانش آموزان به شکل سند واحدی ارائه خواهد شد و بخشی که قابلیت اجرایی داشته باشد، به مراحل کشوری ارسال می شود.

جعفری گفت: مرحله کشوری این مجمع در اسفندماه برگزار می شود و هر استان نمایندگان خود را خواهد داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی فارس نیز در این جلسه بیان کرد: مسئولان دانش آموز بسیج در هر یک از شهرستان های استان باید سعی کنند برای رده های بالاتر از خود در بسیج تصمیمات خوب بسازند و برای دوستان خود که زیر نظر آن ها فعالیت می کنند تصمیمات خوب بگیرند.

محمدجعفر دوستدار ادامه داد: آنان باید متوجه نقش کلیدی خود باشند و فرصت ها مغتنم بشمارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها