خبرهای داغ:
ناحیه بسیج لارستان؛

کلیپ "یادمان نمی‌رود..." اثر گروه ملی طاها در لارستان رونمایی شد‌

جشنواره هنرهای آوایی در لارستان با معرفی گروه‌های برتر و رونمایی از کلیپ جدید "یادمان نمی‌رود...." گروه سرود کشوری طاها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۸۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، اختتامیه دومین جشنواره هنرهای آوایی که به همت گروه هنری طاها وابسته به حوزه مقاومت بسیج شهدا - سپاه لارستان با همکاری اداره ‌‌ارشاد ‌‌و اداره اوقاف و امور خیریه لارستان به اجرا درآمده بود، با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

احسان تابنده، دبیر جشنواره هنرهای آوایی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی گروه‌های شرکت‌کننده زیر نظر وحید رئیسی و شبنم بهار، از اساتید موسیقی فارس، اظهار داشت: در جشنواره امسال 20 گروه حضور داشتند.

وی افزود: در بخش روستایی برادران پایگاه مقاومت امام محمدباقر(ع) جویم به مقام اول و در بخش روستایی خواهران گروه حضرت معصومه (س) از علی آباد لوح تندیس ومقام اول این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

دبیر این دوره جشنواره هنرهای آوایی بیان کرد: در بخش شهری برادران پایگاه مقاومت شهید فانی (گروه ب) به مقام اول و گروه (الف) این پایگاه حائز مقام دوم شدند. در بخش دیگر جشنواره پایگاه خواهران امام جعفر صادق (ع) نیز در بخش خواهران شهری به عنوان مقام اول معرفی شد.

تابنده تصریح کرد: در مراسم اختتامیه نیز مهدی معتمد به نمایندگی از 4‌داور حاضر در جشنواره که کار داوری این جشنواره را بر عهده داشتند بیانیه هیئت داوران را قرائت کرد.

در این مراسم اثر "یادمان نمی‌رود..." کاری از گروه سرود طاها لارستان که در ایام هفته دفاع مقدس از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است، در این مراسم برای نخستین بار رو‌نمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها