خبرهای داغ:

شاخصه انقلاب اسلامی، فرهنگی و اعتقادی بودن آن است

خبرگزاري بسيج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ميانه در همایش هادیان و نخبگان سیاسی اين سپاه با برشمردن نقاط تمايز انقلاب های جهان و انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی فرهنگی و اعتقادی بودن آن است.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۹۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، علیرضا شفیعی افزود: در حالی که بيشتر انقلاب های دنیا پایه ای اقتصادی یا سیاسی دارند، ولي انقلاب اسلامی ایران بر پایه قرآن و عترت بنا نهاده شده است.

وي قدرت انقلاب اسلامي را وصف ناپذیر عنوان و بيان كرد: این انقلاب از چنان قدرتی برخوردار است که با تحت تاثیر قرار دادن همه دنیا، می تواند منافع نامشروع قدرت های شرق و غرب را در هم بکوبد.

شفيعي بر لزوم حرکت در مسیر ولایت تاکید کرد و اظهار داشت: هرکس در مسیر ولایت حرکت یا کار کند، پایه های انقلاب مهدوی را تقویت کرده و هر کس در غیر این مسیر حرکت كند، خود انقلاب آن ها را پس خواهد زد.

وي با اشاره به رشد روز افزودن اسلام خواهی در جهان، تصريح كرد: انقلاب اسلامی ایران ساختار سیاسی و مذهبی جهان را به هم ریخته و زمینه فکری و فرهنگی را فراهم کرده است به نحوی که امروز آمار مساجد در آمریکا و اروپا 50 برابر بیشتر از دوران پيش از انقلاب است.

مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله سپاه خاطرنشان کرد: استراتژی های نظامی، ساختار سیاسی و دین، سه مقوله ای است که همه قدرت های نظامی دنیا را در برابر استراتژی های ما شکست داده و موجب ترس دشمن و مشکل آفرینی آنان برای کشور ایران شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها