دوره آموزش تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های استان کردستان امروز در سنندج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۰۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،کارگاه آموزشی تکمیلی معاونین روابط عمومی نواحی و سپاه های استان کردستان در سنندج برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی مسئولان روابط عمومی های سپاه های استان کردستان با حضور کارشناسان و اساتید مجرب حوزه ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود.


مسئول روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به رسالت ذاتی سپاه و بسیج در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ، برای انعکاس دستاوردهای این دو نهاد در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی، فناوری و اقتصادی نیاز است که روابط عمومی ها با اشرافیت به شیوه های نوین ارتباطی بتوانند در عرصه جنگ نرم موفق عمل کنند.


وی ادامه داد: این کارگاه آموزشی تکمیلی یک روزه بوده و توسط روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان در حسینیه این سپاه برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: همایش معاونین روابط عمومی نواحی از برنامه‌های ابلاغی سال جاری معاونت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین است که با سرفصل‌های آموزشی از قبیل آموزش اصول روابط عمومی تکمیلی، نظریه ارتباطات، اصول خبرنویسی، آشنایی با اینترنت و نحوه بارگذاری اخبار در خبرگزاری بسیج، سوژه یابی در بسیج و آشنایی با شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این همایش امروز با حضور سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در حسینیه سپاه استان کردستان برگزار می شود.

ارسال نظرات