خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آبیک گفت: نیروی انتظامی بازوان قوی نظام و رهبری هستند.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۶۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک و کارکنان و پرسنل که بعدازظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: آرامش و امنیت جامعه اعم از راه‌ها، کسب و کار، واحدهای صنفی و مراکز حساس و برقراری نظم و امنیت در جامعه مدیون زحمات بی‌شائبه نیروی انتظامی است.

وی افزود: امام علی (ع) در آخرین لحظات زندگی مبارک خود به نظم و انضباط اجتماعی سفارش و تأکید کرده‌اند که در این زمان، ناظم نظم و انضباط اجتماعی نیروی انتظامی است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: نیروی انتظامی باید نظام‌مند باشد تا بتواند در جامعه نظام‌بخش باشد چراکه نظام‌بخشی بدون نظام‌بندی میسر نیست.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی باید در زمینه مسئله اجتماعی با استفاده از آموزه‌های دینی خود را تقویت کند هر اندازه سلاح آموزه‌های دینی در نیروی انتظامی قوی باشد، تأثیر آن در جامعه بیشتر است.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید مردم و جامعه را از خود دانسته تا مردم آنان را از خودشان  و دلسوز و خیرخواه خود بدانند.

موسوی تصریح کرد: مردم و نیروی انتظامی نیاید در دو قطب مخالف هم حرکت کنند بلکه باید نگاه مثبت به هم داشته باشند تا سوءتفاهم پیش نیاید و خدمات آنان تأثیر بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی باید درد مردم را بشناسند و با آنان مدارا کنند گرچه نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه است و از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف اعم از جنگ تحمیل، جنگ‌های داخلی، فتنه‌ها و دیگر مسائل مختلف، خدمات ارزنده‌ای به نظام ارائه داده‌اند.

موسوی گفت: نیروی نظامی و انتظامی بازوان مقام معظم رهبری هستند که به فرمایش امام علی (ع)، نیروهای نظامی زینت حاکمان اسلامی هستند.


وی افزود: خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در جای خود محفوظ است و با قدردانی‌ها حق آنان ادعا نمی‌شود ولی اجر و مزد مضاعفی از سوی خداوند متعال به آنان اعطا می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک اظهار کرد: امام علی (ع) در سفارشات خود به امام حسن و امام حسین (ع) علاوه بر توصیه به تقوای الهی و عدم ارتکاب گناه، آنان را نظم در امور زندگی فردی و اجتماعی سفارش می‌کند.
موسوی افزود: مردم در زمینه مسائل گوناگون به نیرو انتظامی مراجعه می‌کنند و در تکریم به آنان توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: گرچه بعضی از ناهنجاری‌ها در اجتماع وجود دارد که لازم است نیروی انتظامی با قدرت هرچه تمام‌تر در برابر مجرمان بایستد و با استفاده از قوه قهریه به امور مجرمان رسیدگی کنند.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: از مسئولان پلیس 110 در خواست می‌شود که امانتدار مردم باشند و پس از تماس مردمی، به گزارشات آنان رسیدگی کرده و پس از صحت و سقم موضوع، به وظیفه خود عمل کنند.

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها