خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال گفت: وهابیت از جاهلیت صدر اسلام هم بدتر است چون آنها در ماههای حرام دست از قتال می کشیدند ولی آل سعود در ماههای حرام هم به مسلمانان یمن رحم نمی کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۸۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا، با بیان اینکه محبت امام علی (ع) اخلاق اسلامی و تقوا را بدنبال دارد گفت: امام علی (ع) فقط در دوران خانه نشینی غریب نبود بلکه در زمان حکومت خودش هم در غربت بود.

وی اظهار داشت: دشمن میلیاردها دلار هزینه کرده که شیعه علی بن ابیطالب را به زمین بزند ولی نتوانسته است کاری از پیش ببرد امام اسلام بدون هیچ هزینه ای در حال گسترش است و به همین جهت استکبار از دست ایران عصبانی است.

موسوی شالی وهابیت را ساخته و پرداخته استکبار و صهیونیست برای مقابله با اسلام ناب دانست و افزود: وهابیت از جاهلیت صدر اسلام هم بدتر است چون آنها در ماههای حرام دست از قتال می کشیدند ولی آل سعود در ماههای حرام هم به مسلمانان یمن رحم نمی کنند.

وی ادامه داد: وقتی یزید و ابوسفیان الگوهای وهابیت هستند از آنها نمیتوان انتظاری غیر از این داشت.

امام جمعه موقت شال با اشاره به اینکه کسی که تکیه گاهش خدا نباشد بزدل ترین انسان هاست که نمونه های آن در تاریخ زیاد است ابراز داشت: حکام آل سعود هم از این قائده مستسنی نیست چرا که سخن مقام معظم رهبری در آنها رعب و وحشت ایجاد کرد و لحن آنها را نرم کرد.

موسوی شالی تاکید کرد: مواضع اخیر رهبری نشان داد که اگر ما در برابر دشمن ایستادگی و پایداری نماییم پیروز خواهیم بود و مسئولین هم باید از مقام عظمای ولایت این ایستادگی را یاد بگیرند.


2001
/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها