دومین قاری بین المللی کشورمان که در حادثه منا جان باخت؛

پیکر «حسن دانش» شناسایی و به تهران منتقل شد

سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع اظهار کرد: پیکر پاک زنده‌یاد حسن دانش در سردخانه‌های جده بود که روز گذشته شناسایی و به تهران منتقل شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۹۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ایکنا، صالح اطهری‌فرد، سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع اظهار کرد: روز گذشته تیمی از بعثه به سردخانه‌های جده اعزام شدند تا اجسادی که در سردخانه‌های جده هستند، شناسایی کنند که در نهایت پیکر حدود 70 ایرانی در سردخانه‌های جده شناسایی شد.
وی افزود: بنده به سردخانه‌های جده نرفته بودم اما کسانی که برای شناسایی رفته بودند و زنده‌یاد حسن دانش را خوب می‌شناختند توانسته بودند ایشان را شناسایی کنند اما به این دلیل که امکان ورود دوربین به داخل سردخانه‌ها نبود و بازدید بدنی می‌شدند، نتوانستند عکس بگیرند اما مطمئن بودند که پیکر حسن دانش است.
سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج با بیان اینکه پیکر پاک زنده‌یاد حسن دانش صبح امروز، 12 مهرماه وارد تهران شد، عنوان کرد: پیکر پاک زنده‌یاد امین باوی که هفته گذشته شناسایی شده بود هنوز به کشور منتقل نشده و در نوبت اعزام است.
وی در مورد شناسایی پیکر محمدسعید سعیدی‌زاده و فواد مشعلی، گفت: پیکر این دو عزیز از دست رفته قرآنی هنوز شناسایی نشده است که به نظر می‌رسد، پیکر این عزیزان باید پس از انتقال تمامی اجساد مجهول‌الهویه در ایران شناسایی شد.
اطهری‌فرد در ادامه گفت: اجسادی که ایرانی بودنشان مسجل است شناسایی شده و به ایران فرستاده می‌شوند تا در ایران تشخیص هویت شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار