خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: هفته تربیت بدنی را فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش است.
کد خبر: ۸۵۷۶۸۹۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه 26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نام دارد، افزود: برای گرامیداشت این مناسبت برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده ایم که دیدار منتخبان جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و استاندار از جمله آنها است.

وی اضافه کرد: گلباران و غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و برگزاری نشست مطبوعاتی از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده برای این ایام است.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف از دیگر برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان است.

مشهدی آقایی، هفته تربیت بدنی را فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش دانست و افزود: جذب هرچه بیشتر مردم به ورزش بویژه جوانان و نوجوانان، سلامت و نشاط جامعه را افزایش می دهد و آسیب های اجتماعی را کم می کند.

 

1006/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار