رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

پذیرش دانشجو بدون آزمون دردانشگاه آزاد اسلامی زنجان

دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از مهرماه امسال بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۰۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: با موافقت شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سه رشته کارشناسی مهندسی پزشکی با گرایش های بیوالکتریک، بیومکانیک و بیومتریال در واحد زنجان راه اندازی شد و از مهرماه امسال بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید .

دکتر یداله رجائی افزود: با پیگیری های صورت گرفته، شورای گسترش با ارزیابی امکانات و اعضای هیات علمی واحد زنجان با راه اندازی رشته های مهندسی پزشکی در این دانشگاه موافقت کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به کاربردی بودن و نیاز استان به چنین رشته هایی در استان داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.azmoon.org ثبت نام و تحصیل خود را از مهر امسال شروع نمایند .

رجائی اضافه کرد : با توجه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی، واحد زنجان این سیاست را سرلوحه کار خود قرار داده و طی یک سال گذشته ۶ رشته دکترای تخصصی و ۱۷ رشته کارشناسی ارشد راه اندازی شده است و در مجموع این واحد دانشگاهی دارای ۲۰ رشته در مقطع دکتری و ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

وی همچنین ازامکان ثبت نام پذیرفته شدگان نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مهر امسال خبر داد و یادآورشد: پذیرفته شدگان نیمسال دوم ۹۵ -۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد می توانند ثبت نام و از مهر امسال ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان همچنین در خصوص قبول شدگان سال های گذشته در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد و بازماندگان از تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی در رشته های پزشکی و غیر پزشکی اضافه کرد: این دسته از داوطلبان و دانشجویان که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازمانده و یا در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده و نتوانسته اند ادامه تحصیل دهند مطابق بخشنامه این دانشگاه می توانند بدون احتساب سنوات تحصیلی و بدون پرداخت شهریه ترم های مراجعه نکرده نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل مبادرت کنند و بخشنامه بازماندگان از تحصیل مشمول تمامی دانشجویان رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی می شود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار