مراسم جشن عاطفه‌ها:

حضور پرشور مردم در بیست و یکمین مراسم جشن عاطفه‌ها

امسال بیست و یکمین مراسم جشن عاطفه‌ها با حضور پرشور مردم استان زنجان به ویژه دانش‌‌اموزان تلاشگر درعرصه علم و دانش با شکوه خاصی در دو مرحله برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۱۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امسال نیز بیست و یکمین مراسم جشن عاطفه‌ها با حضور پرشور مردم شریف استان به ویژه دانش‌‌اموزان تلاشگر درعرصه علم و دانش با شکوه خاصی در دو مرحله برگزار شد که ضمن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، تجلی‌گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم عزیز در توانمندسازی محرومان بوده است.
در پی حضور باشکوه مردم استان زنجان درجشن عاطفه ها، کمیته امداد استان زنجان متن تقدیری را به شرح: هر سال با آغاز بهار تعلیم و تربیت مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
از همین رو ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ارشد استان و همکاری صداوسیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، رسانه‌ها وآحادمردم شریف ومتدین مردم استان زنجان به اطلاع میرساند، امسال در جشن ملی و معنوی عاطفه ها(بدون احتساب کمکهای جمع آوری شده در مدارس) 7 میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده و در اسرع قت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد؛ منتشر کرد.

ارسال نظرات