نماینده مردم تهران در گفتگو با بسیج؛

ضرورت برخورد مسوولین با هنجارشکنان در جامعه

بخش مهمی از کار فرهنگی مبارزه با هنجارشکنانی است که گستاخانه در ملأ عام به اخلاقیات و اعتقادات ما توهین می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۵۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: چرا باید به واردات کالاهای خارجی رو بیاوریم که نیازی به آنها در کشور ما نیست و یا مشابه آنها قابل تولید است و فرهنگ بیگانه نیز با این کالاها وارد کشور ما می شود.

وی با بیان اینکه غربی ها طبیعتا به دنبال این هستند که فرهنگ خود را به ما تحمیل کنند افزود: بخش مهمی از کار فرهنگی مبارزه با هنجارشکنانی است که گستاخانه در ملأ عام به اخلاقیات و اعتقادات ما توهین می کنند.

مره صدق ادامه داد: این کالاها مفهومی از مصرف گرایی و تجملی که ریشه اش تفکر لیبرالیسمی است را به همراه خود دارد که مجوز بهداشتی هم ندارند و اکثریت آنها حتی در کشور های غربی مجوز پخش ندارند هم به سلامت جسم ما آسیب می زنند و هم به سلامت روانی ما.

وی با اشاره به اینکه اکثریت کالاهای وارداتی از نوعی هستند که ما در شرایط اقتصاد مقاومتی هیچ نیازی به آنها نداریم افزود: داروهای مکمل که مصرف آنها هیچ لزوم علمی هم ندارد نمونه ای از این مثال است و مصرف بیش از حد لوازم آرایش در کشور ما توهین به شخصیت مردم ایران می باشد.

نماینده مردم تهران در خاتمه با ذکر این مطلب که یکی دیگر از مسائل مهم این است که جذب شدن درصدی از جامعه به فرهنگ غربی حتی تشکیل خانواده را هم تحت تاثیر خود قرار داده اظهار داشت: در حالی که در تفکر الهی و توحیدی خانواده یک کانون مقدس است و تشکیل آن هم باید حتما با رعایت ضوابط مقدس صورت بگیرد و خانواده به هیچ وجه وسیله ای برای اداهای دست چندم لیبرالی که خود غربی ها به شکست آن پی برده اند نیست.


ارسال نظرات