خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 10 هزار نفر از دانش‌آموزان امسال در برنامه راهیان نور شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۸۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ناصر حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: دانش‌آموزان متوسطه دوم امسال به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و بخشنامه اعزام و ثبت‌نام آنها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه طرح یک اتوبوس ویژه هر مدرسه در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از 200 اتوبوس در قالب 50 کاروان به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 10 هزار نفر از دانش‌آموزان امسال در برنامه راهیان نور شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور وجود ندارد و نخستین گروه کاروان راهیان نور روز شنبه 11 مهر امسال اعزام شدند، مدارس دیگر بر اساس اعلام آمادگی در قالب کاروان دوم اعزام می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که مدیران، مربیان و فرهنگیان همیاری و همکاری لازم را داشته باشند تا اعزام بهتری نسبت به سال گذشته صورت گیرد.

حمزه‌ای عنوان کرد: بدون تردید آنچه اولویت اول برای برنامه راهیان نور بوده، فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی است تا دانش‌آموزان کنونی نسبت به نسل گذشته خود در زمینه مقاومت،‌ ایثار، شهادت و شهامت آگاهی لازم را داشته باشند و بدانند این کشور در سایه زحمات شهدا، رزمندگان و جانبازان حفظ شده و پا برجا مانده است.

وی یادآور شد: دانش آموزان روحیه مقاومت دارند و به نحوی پدافندی در برابر حملات فرهنگی دشمن هستند و هنگامی که تهدیدات فرهنگی نسبت به کشور و دین به وجود می‌آید دانش‌آموزان شهامت، شجاعت، مقاومت و ایثار شهدا را مشاهده کنند و روحیه فداکاری در آنها ایجاد شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: دانش‌آموزان باید خود را آماده ایثار و مقاومت کنند تا کشور نسبت به تهدیدات دشمن ایمن شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها