همزمان با روز عید غدیر خم این واقعه بزرگ تاریخی با ایفای نقش هنرمندان وبازیگران وبا حضور مسئولین نهادها وادارات ودیگر اقشار مختلف مردم در زمین شرکت سایپا قائم شهر به اجرا درآمد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۰۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ علوی ومعرفی ابعاد مختلف این این واقعه عظیم تاریخی بیان کرد وگفت : دوماه قبل از اجرای برنامه با مقدمه پردازی وبرگزاری جلسات متعدد شهرستانی پیگیر امور شدیم تا با توان هرچه بیشتر به بهترین نحو این برنامه برگزار شود.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در اجرای این برنامه ما را یاری رساندند افزود : این برنامه دربعد از ظهر روز عید غدیردر زمین شرکت سایپای شهرستان با استقبال جمعیتی حدود 8هزار نفرو با همکاری خیرین ونیکوکاران شهرستان از جهت مالی به اجرا درآمد که بدینوسیله از شهردار ومدیر عامل شرکت سایپا قائم شهرتشکر ویژه به عمل می آید.

وی اذعان نمود :در اجرای این برنامه تعداد250 نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم به مدت20 همکاری داشته اند که از همه این عزیزان کمال تشکر راداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امید آن داریم که با اجرای این برنامه بتوانیم آنطور که شایسته است حقایق و زوایای مختلف این واقعه بزرگ را که به صورت نمایش برگزار شد به همه مردم به خصوص نسل جدید جامعه مان معرفی کرده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها