برگزاری مراسم یادبود جانباختگان فاجعه منا در قائم شهر
آل سعود نسبت به حجاج بیت ا..الحرام در فاجعه منا مرتکب جنایت شده و قابل گذشت وجبران نیست لذا خواستار احقاق حق و رسیدگی به جنایت بشری علیه مسلمانان می باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم فرمانده سپاه قائم شهراز برگزاری مراسم یادبودجانباختگان فاجعه منا در قائم شهر خبر دادو گفت:جنایتی که آل سعود در حق حجاج بیت ا..الحرام در فاجعه منا مرتکب شده است قابل گذشت وجبران نیست وهمه ملت ایران خواستار احقاق حق ورسیدگی به این جنایت بشری علیه مسلمانان می باشند.

شهرابراهیم یعقوبی ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان فاجعه منا اذعان نمود : آل سعود جنایتکار با جنگ افروزی در یمن وبه خاک و خون کشیدن مردم مظلوم وبی دفاع این کشور وبا حمایت از وهابیون تکفیری داعش در عراق و سوریه وجدیداً نیز با کشتار وحشیانه حجاج در منا،لکه ننگی دیگر در پرونده جنایتهای ضد بشری خود افزوده است.

فرمانده سپاه قائم شهربا محکوم کردن این اقدام آل سعود در بی تدبیری و وسوءمدیریت در اجرای مناسک حج گفت : بی شک مسبب ایجاد این حادثه دلخراش در حریم امن الهی دستگاه ظالم آل سعود است که خون هزاران انسان بی گناه را که برای انجام فریضه حج در این کشور اجتماع کرده بودندرا بر زمین ریخت.

یعقوبی تاکید کرد : حرف همه ما به پشتیبانی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تشکیل کمیته حقیقت یاب ومجازات مسببان این فاجعه غم بار وپیگیری بی حرمتی به پیکرمطهر جانباختگان این حادثه می باشد.

ابراهیم یعقوبی این عمل آل سعود رانتیجه خباثت ودشمنی آنان نسبت به شیعیان و دیگر مسلمانان جهان دانست و بیان نمود : چنین حوادثی برای اولین بار نیست که در مناسک حج اتفاق می افتد، تفکر وهابیت همان است که در عراق و سوره و پاکستان و افغانستان جنایت می کند وسابقه این تفکردر حادثه منا بیس از پیش برای مردم جهان معرفی و شناخته شده است.

وی در ادامه به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قائم شهر بعد از وقوع این فاجعه اشاره نمود و تشریح کرد : بلافاصله بعد از رسانه ای شدن این فاجعه وبا اعلام سه روز عزای عمومی از جانب مقام معظم رهبری با نصب پرچمهای سیاه وعزا در سطح شهرستان،راهپیمایی مردم ولایتمدار قائم شهر بعد از برگزاری نماز جمعه شهرستان در دستور کار قرار گرفت ومردم در محکومیت این جنایت مسیر مصلی تا میدان طالقانی قائم شهر را با سردادن شعار علیه آل سعود،امریکا واسرائیل غاصب پیمودند.

این مسئول در پایان به برگزاری مراسم یادبود برای جانباختگان این فاجعه در قائم شهر اشاره داشت و خاطر نشان کرد : با برگزاری جلسه شهرستانی با حضور مسئولین مقرر شدتشییع جنازه پیکرهای مطهر پس از ورود از حسینیه عاشقان ثارا.. تا مصلی نماز جمعه انجام و مراسم گرامیداشت ویادبود این عزیزان نیز روزیکشنبه12/7/94 ساعت5 عصر در مصلی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها