افتتاحيه طرح اقتصاد مقاومتي در قائم شهر

فرمانده سپاه قائم شهر از اجراي طرح اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان خبر داد که علاوه برآن چندین طرح در هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید..
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰



به گزارش خبرنگار بسیج، در هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان قائم شهر، فرمانده سپاه قائم شهر و ديگر مسئولين طرح اقتصاد مقاومتي در شهرستان قائم شهر افتتاح شد

مهدی خرسند مسئول بسيج سازندگي ناحيه قائم شهر در حاشيه افتتاح طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: بسيج سازندگي ازجمله ارگان‌هايي است که با تأييد و نظر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تشکيل شده است و در عرصه‌هاي مختلف عمراني سازندگي، محروميت‌زدايي و در اين اواخر در اقتصاد مقاومتي پيش‌قدم بوده است.

وي به حضور نيروهاي جوان و متعهد در بسيج سازندگي اشاره و خاطرنشان کرد: در بسيج سازندگي نيروهاي جوان و مخلص عاشق اسلام و انقلاب وجود دارند که به دنبال آباداني و خدمت‌رساني به مردم هستند و در اين چند سال قدم‌هاي زيادي را براي خدمت به مردم برداشته‌اند.

مهدي خرسند افزود: تسهيلات بانکي در 6 ماهه اول سال 1394 در مجموع مبلغ 13.000.000.000 ريال بوده که 11.000.000.000 ريال آن به اقتصاد مقاومتي اختصاص داشت که به 75 نفر از جوانان کارآفرين اختصاص يافت و 2.000.000.000 ريال ديگر به صنايع تبديلي که به 5 نفر اختصاص پيدا کرد.

وي در ادامه گفت: اين تسهيلات در بانک مهر اقتصاد و در دو شعبه مرکزي و نساجي به کارآفرينان پرداخت شد.

مسئول بسيج سازندگي شهرستان قائم شهر ادامه داد: در اين راستا 6 جلسه اقتصاد مقاومتي با حضور متوليان بسيج و با حضور مسئولين ادارات مرتبط (جهاد کشاوري -شيلات-کميته امداد-کار و رفاه امور اجتماعي-نظام صنفي مهندسي و کشاورزي و دامپروري و شعبات بانک هاي مهر اقتصاد) جهت رفع و تسريع مشکلات توليد کنندگان و نسبت به شناسايي عرصه هاي مستعد برگزار شد.

اين مسئول اضافه کرد: اين طرحي که امروز با حضور مسئولين افتتاح شد طرح عرصه پرورش مرغ بومي مي باشد که توسط برادر احمد خان نيا خطير که جز طرح اقتصاد مقاومتي و مشاغل خانگي مي باشد که مبلغ 200.000.000 ريال از تسهيلات استفاده نمودند

وي تصريح کرد: اين کارگاه تمام مراحل اخذ مجوز خود را طي نموده و مورد تأييد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار