زمانی که رهبر انقلاب این موضوع را در جمع نیروهای مسلح بیان کرد، عکس‌العمل حکومت آل‎سعود به‌شدت تغییر کرد زیرا اقتدار نظام جمهوری اسلامی به‌خوبی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجتالاسلام رضا محمدنسب با اشاره به فاجعه منا، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، عربستان باید منتظر پاسخ سختی از طرف جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: زمانی که رهبر انقلاب این موضوع را در جمع نیروهای مسلح بیان کرد، عکس‌العمل حکومت آلسعود به‌شدت تغییر کرد زیرا اقتدار نظام جمهوری اسلامی به‌خوبی قابل مشاهده است.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه عربستان هیچ اختیاری از خود ندارد، خاطرنشان کرد: آلسعود مزدوری است که هیچ اختیاری از خود ندارد و زیر نظر آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنگ یمن را به‌وجود آورده و سبب کشتهشدن افراد زیادی شدند اما مردم یمن با دست خالی و ایمان راسخ با آنها مبارزه کرده تا مفهوم اسلام را به دشمنان اثبات کنند و با چنین کاری سیلی محکمی به آلسعود زدند.

محمدنسب با اشاره به شهادت افراد زیادی در فاجعه منا، تصریح کرد: آلسعود برای اثبات قدرتمندی خود، بسیاری از زائرین بیتاللهالحرام را که با دست خالی برای انجام مناسک حج آمدهبودند از بین برده و موجب شهادت افراد زیادی شدند و این کار دولت عربستان سبب سرافکندگی آنها شده و با انجام چنین جنایتی، ریشه آلسعود سوزانده شده است.

وی ادامه داد: دستگاه ایران بسیار ضعیف عمل کرده است زیرا اگر ما کوتاه آییم، دشمن دست از دشمنی بر نمی‌دارد و به وضوح مشاهده شد هر کجا که ما کوتاه آمدهایم، دشمن 10 قدم به ما نزدیکتر شده‎‎ است.

امام جمعه میاندورود فاجعه منا را حادثه بسیار ناگوار در دنیا دانست و تصریح کرد: غم بزرگی تمام مردم دنیا را فرا گرفتهاست و جهاناسلام را در ایام عید قربان و عید سعید فطر عزادار کرده تا حدی که در کشور سه روز عزای عمومی اعلام شد.

وی تصریح کرد: منجی عالم بشریت، قائم آل محمد (ص) است، امروز نیاز به عمار و میثم تمار داریم نه ابو موسی اشعری که کنار آمریکا قرار بگیرد و با او هم‌پیمان شود تا بتواند با ارتکاب جنایات خونین، جهاناسلام را داغدار کنند.

محمدنسب با اشاره به روز نیروی انتظامی، گفت: 13 مهر روز نیرویانتظامی را در پیش داریم و این روز را به همه نیروهای سبزپوش و خدمتگزار تبریک میگوییم، زیرا امنیت در کشور را اداره میکنند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به ویژگی اصلی نیروی انتظامی، گفت: یکی از این ویژگیها، ایمان قوی به پروردگار و تعهد نسبت به وظایف است زیرا امنیت امروزمان به برکت نیروی خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها