رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه:
سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ، معارف، اذان، ابتهال، دعا‌خوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال در سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام نقی پور‌نوروز در جلسه بررسی سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ، معارف، اذان، ابتهال، دعا‌خوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال در سوادکوه برگزار شد.

وی از برگزاری مسابقات شفاهی در بخش‌های حفظ یک، 2.5، 5، 10، 20 و کل قرآن‌کریم در روز جمعه گذشته اشاره کرد و افزود: مسابقه کتبی تفسیر سوره انفال و توبه با برگزاری جلسات تفسیر حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در روز جمعه هفته جاری در امام‌زاده عبدالحق برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از حضور 95 نفر در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در این شهرستان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: 66 نفر از خواهران و 29 نفر از برادران در سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه شرکت کردند.

پور‌نوروز به نفرات برگزیده این دوره از مسابقات اشاره و اظهار کرد: حوریه جمشیدی در حفظ پنج جزء، محبوبه بهاری، فاطمه رهنمای و زهرا گرایلی در بخش قرائت خواهران، سکینه اسکندری، آمنه قاسم‌نژاد و سکینه جهان‌آرای در بخش ترتیل به عناوین برتر بخش خواهران دست یافتند.

وی افزود: مهدی خطیبی، عباس فتح‌تبار و پژمان قاسمی در بخش اذان و حامد رهنمای، عباس فتح‌تبار و احمد امیر‌نژاد در بخش قرائت و حسین قاسمی، پژمان قاسمی و مهدی خطیبی در بخش ترتیل حائز رتبه‌های برتر شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با تقدیر از همکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، گفت: از ادارات و نهاد‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه انتظار همکاری گسترده‌تر برای برگزاری برنامه‌های قرآنی را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها