نه بابل که مازندران با کاپیتان مومن، نجیب، متعصب، جنگنده و بدور از حاشیه سرخ‌پوشان پایتخت وداع گفت.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۲۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی نوروزی کاپیتان این فصل تیم پرسپولیس، روز پنج‌شنبه 9 مهرماه امسال در سن 30 سالگی بر اثر سکته قلبی در خواب،‌ دارفانی را وداع گفت که این خبر جامعه ورزش را تحت‌تأثیر قرار داد.

هادی نوروزی قبل از ورود به ورزش فوتبال در کشتی پیکار می کرد.

وی به مسائل ارزشی و شرکت درمراسم نماز جماعت و ذکر اهل بیت (ع) و توجه به اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین اهتمام ویژه داشت و همواره امر معروف و نهی منکر و پرداختن به موضوعات اخلاقی و ارزشی انسانی را در امورات خود بکار می برد.

نوروزی متولد سال 64 قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائم‌شهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجدداً به پرسپولیس بازگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخ‌پوشان را بر بازو بست.

پیکر مرحوم نوروزی پس از تشییع در زمین شهدای هفت‌تیر برای خاک‌سپاری به زادگاهش در روستای کپورچال بابل منتقل شد.

مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی فوتبالیست مازندرانی تیم پرسپولیس تهران در حالی در شهرستان بابل انجام شد که ازدحام جمعیت از سوی هواداران این بازیکن در مراسم تشییع پیکر وی دیده می‌شد.

مردم ورزش‌دوست مازندران از صبح زود با حضور در شهرستان بابل و مسیرهای منتهی به مراسم تشییع علاقه خود را به این ورزشکار مردمی به نمایش گذاشتند.

پیکر هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بین حزن و اندوه بازیکنان، ورزشکاران، فوتبال‌دوستان، هنرمندان و بسیاری از چهره‌های سرشناس ورزشی و فوتبال کشور و استان ابتدا در شهرستان بابل و سپس با انتقال به روستای کپورچال بابل تشییع و خاک‌سپاری شد.

حضور علاقه‌مندان و طرفداران این بازیکن بااخلاق فوتبال کشور به‌حدی بود که برخی از طرفداران این بازیکن فوتبال کشور در مسیر سه کیلومتری محل تدفین وی امکان حضور نزدیک نداشتند و نتوانستند به روستای کپورچال برسند.

علیرغم اتخاذ اقدامات امنیتی برای برگزاری مراسم، به دلیل ازدحام جمعیت بیشتر برنامه‌های از پیش تعیین شده برای برگزاری این مراسم لغو شده است.

محسن بنگر، حمید یوسفی، امیرحسین صادقی، مهرداد اولادی، هادی شکوری، رضا نورمحمدی، اکبر میثاقیان، غلامرضا بهروان، علی دایی و بهزاد غلام‌پور از جمله ورزشکاران بودند که در ازدحام جمعیت دیده شدند.

همچنین در این مراسم تمامی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران حضور داشتند، بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران و تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل نیز با لباس یکسان در این مراسم شرکت کردند.

ترافیک شدیدی در محل تدفین این بازیکن فوتبال به وجود آمده که برای برگشت برخی از افرادی که قصد خارج شدن از مراسم را داشتند، با مشکل مواجه کرده است.

به دلیل ترافیک سنگین بسیاری از افراد و شرکت‌کنندگان در مراسم موفق به حضور در محل اصلی تدفین نشدند، محل تدفین نیز توسط زنجیره انسانی برای جلوگیری از تردد بیشتر بسته شده بود.

برای برگزاری بهتر مراسم تشییع پیکر این فوتبالیست فقید جاده بابل به کیاکلا یک‌طرفه شد و فقط خودروهای تشییع‌کنندگان اجازه تردد در این مسیر را داشتند و حضور پررنگ نیروهای انتظامی نیز برای برقراری نظم در این مراسم مورد توجه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها