مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: در سال 93، یک هزار و 468 دانش آموز دختر و پسر از مدارس بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۷۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در این خصوص اظهار داشت: هرساله تعدادی دانش آموز دبیرستانی از مدارس این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور، در قالب کاروان های راهیان نور از طرف مدیریت آموزش و پرورش بانه با همکاری سپاه این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: در سال 93 نیز توانستیم طی چندین مرحله بالغ بر 1468 دانش آموز دختر و پسر را جهت بازدید از یادمان های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور اعزام کنیم.

خضری با بیان اینکه از این تعداد دانش آموز، 370 نفر آنها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند خاطرنشان کرد، بقیه این عزیزان نیز از یادمان های دفاع مقدس مریوان( شهدای گمنام این شهرستان و منطقه عملیاتی دزلی) و خود بانه( یادمان شهدای گمنام و غریب سیران بند و یادمان بوالحسن) بازدید کردند.

مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: تابستان امسال نیز 260 نفر از دانش آموزان پسر از مدارس سطح شهر بانه، جهت بازدید از یادمان های دفاع مقدس به شهرستان مریوان اعزام شدند.

وی تعداد دانش آموزان دختر که در قالب کاروان های راهیان نور در سال 93 اعزام شدند را 819 نفر عنوان کرد و گفت: یادمان های شهدای کمنام سیران بند و کربلای 10( یادمان بوالحسن)بانه بیشترین محلی بوده که این دانش آموزان از آن دیدن کردند.

ارسال نظرات