مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد؛

31رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از افزایش 31 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۰۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
سید امیر رضا حسینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: با موافقت شواری گسترش رشته های درسی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، 31 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزوده شد.

وی با تبریک به رئیس دانشگاه و معاون آموزشی وی که تلاش زیادی را برای افزایش رشته های کاربردی به رشته های دانشگاه انجام می دهند وهمچنین تشکر از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر تصویب این رشته ها افزود: برخی از این رشته ها شامل حقوق بین الملل ، حسابرسی ، مهندسی ورزش ، مهندسی هسته ای – پرتوپزشکی ، شیمی دارویی آموزش ریاضی و مهندسی عمران – سنجش از دور (GIS) می باشد که علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن سایر رشته ها می توانند به سایت دانشگاه به آدرس www.iau-shahrood.ac.ir در لینک رشته های درسی مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در فرصتی که برای تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی ارشد مانده است ثبت نام نمایند و برای اینکار ابتدا باید به سایت مرکز آزمون دانشگاه به آدرس www.azmoon.org وسپس برای قطعی کردن ثبت نام خود به یکی از مراکز ثبت نام دانشگاه در داخل مجتمع دانشگاهی یا در خیایان معلم جنب خوابگاه دانشگاه مراجعه نمایند.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه رئیس واحد دانشگاهی شاهرود پیش از این در کنفرانسی خبری افزایش رشته های درسی این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی را وعده داده بود اظهار داشت: هم اکنون با محقق شدن این وعده و با اضافه شدن این رشته ها جمع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عدد 224 در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترای تخصصی و دکترای پزشکی رسید که مقطع کارشناسی ارشد 93 رشته را در بر می گیرد.

یادآوری می شود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن نزدیک به 10 هزار دانشجو و 285 نفر عضو هیات علمی به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در استان سمنان محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار