خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ارتباط سپاه و بسیج با مسئولان و مردم عمیق و استوار است و این ارتباط عامل اقتدار نظام است.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۰۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سردار سید مرتضی قاسم زاده ، فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار امام جمعه سرخه و کادر گردان پیاده بسیج علی بن ابیطالب (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 200 شهید شهرستان سرخه اظهار داشت: گردان های امام حسین (ع) مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب است و از گردان های راهبردی سپاه هستند.
وی از علل موفقیت سپاه و بسیج را وصل بودن این مجموعه به بدنه مردم دانست و بیان کرد: جهت تقویت و افزایش کیفیت یگان رزم در سپاه، این ارتباط با ایجاد و احداث گردان های امام حسین (ع) که درواقع همان گردان های رزم 8 سال دفاع مقدس می باشند، این ارتباط قویتر و مستحکم تر شد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه سرخه ضمن بیان تسلیت به مناسبت فاجعه دردناک منا به ملت ایران و مردم شهرستان سرخه، آنرا کشتار خاموش نامید.

وی با اشاره به رابطه تنگاتنگ با نیروی های بسیج و سپاه عنوان کرد: آنها بازوهای قوی، نیروی های ارزشی و معتقدی هستند، این نیروهای ارزشی و ارزشمند قلبشان برای نظام و انقلاب و اسلام می تپد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر به عضویت افتخاری گردان پیاده بسیج علی بن ابیطالب (ع) سرخه درآمد.

گفتنی است ایوب شیرعلی فرمانده گردان پیاده بسیج علی بن ابیطالب (ع) شهرستان سرخه، ضمن قدردانی از فرمانده تیپ پیاده 12 (عج) سمنان و حجت الاسلام والمسلمین فاطمی بصیر حضور آنها را مایه مباحات و فخر سپاه بسیج و مردم شهرستان سرخه دانست و برای آن عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی را از خداوند منان مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها