مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی 10 محرم:

نهیب رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام آل سعود انداخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی 10 محرم با تأکید بر اینکه بی کفایتی دولت عربستان عامل اصلی فاجعه دردناک منا است، گفت: نهیب رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام آل سعود انداخت.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۰۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در نشست معرفتی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود که در حسینیه ولیعصر(عج) این یگان در سخنانی با تسلیت جان تلخ منا که منجر به جان باختن عده کثیری از حجاج بیت الله الحرام شد اظهار کرد: این فاجعه غم بار و تأسف بار سبب عزای اعیاد بزرگ مسلمانان شد و دولت سعودی باید پاسخگوی عمل خود باشد.

وی افزود: این فاجعه مصیبتی را به جهان اسلام وارد کرد و دولت سعودی باید پاسخگوی این فاجعه شود و فرافکنی نکند و دلایل بروز این حادثه را بیان کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ده محرم بیان کرد: هجرت عبادی و معنوی و بندگی خدا در حج برای این قربانیان خود شهادتی است عظیم و این عزیزان با حج مقبول به دیدار جانان شتافتند.

وی عنوان کرد: جایگاه معنوی و سیاسی و بصیرتی و بیزاری از دشمنان اسلام و استکبارجهانی و نوکرانشان و مرتجعین و رژیم های ضعیف النفس خصوصاً جنایتکاران آل سعود باید در حج مشخص شود و این حوادث گواه این مطلب است.

دیلم با تاکید بر ایستادگی در برابر استکبار و قدرت های منطقه گفت: نهیب رهبر انقلاب به استکبار و آل سعود سبب شد آنها تسلیم شوند و بدانند که ایران اسلامی با همان قدرت قبل در میدان است هر چند عده ای در برابر استکبار ضعف نشان می دهند و می خواهند با کدخدا رابطه داشته باشند.

وی افزود: رهبر انقلاب به عنوان کشتی بان نظام با رصد دقیق وقایع در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام حضور دارد و در برابر استکبار تمام قد ایستاده و باید ما که پیروان ایشان هستیم نیز اینگونه در برابر دشمن بایستیم و مسئولین نیز باید بدان توجه کنند.

دیلم با اشاره به دفاع مقدس ملت ایران گفت: جایگاه جهاد دفاعی و حالت بازدارندگی و قداست و ماندگاری دفاع مقدس در راستای اخلاص و عمل فی سبیل الله است و باید این ارزش و برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی را ارج نهیم و در پرورش آن بکوشیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می خواهد اقتدار ما را کم کند و با روش های مختلف تسلیم خود کند و باید هوشیار باشیم که دشمن به بهانه های مذاکرات وارد کشور ما نشود و تیشه به ریشه اسلام ناب بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ده محرم با اشاره به حرکت امام حسین(ع) از مکه به سمت کربلا در این ایام گفت: سالار شهیدان راهی را به ما نشان داده که در آن عزت وجود دارد و ما نباید این عزت را با ذلت عوض نماییم و مراقب باشیم که توطئه دشمن در این است که اقتدار حسینی ما را از ما بگیرد و اسلام آمریکایی را برای ما تجویز نماید.

در این مراسم همچنین تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران و یادآوری جانفشانی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام پرداختند و رمز پیروزی را در دوران دفاع مقدس و زمان حاضر ایمان،اخلاص در عمل و حضور فرماندهان در پیشاپیش نیروها برشمرده و پاسداران را به حفظ ایمان و اخلاص در عمل سفارش نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار