جانشین سپاه لرستان گفت: آل سعود عامل فاجعه منا است
کد خبر: ۸۵۷۷۱۱۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار توکلی در همایش سالانه کمیته های هماهنگی و پشتیبانی و قرارگاه راهیان نور استان لرستان در خرم آباد گفت: فاجعه ای که در امن ترین و مقدس ترین نقطه جهان اتفاق افتاد و در آن هزاران تن از حجاج بیت الله الحرام جان باختند و آسیب دیدند جنایتی است که آل سعود عامل وقوع آن است.

وی با بیان این اینکه امروز شاهدیم که چه جنایت هایی به بهانه حقوق بشر در دنیا روی نمی دهد افزود: امروز با گذشت شش ماه از جنگ علیه یمن حتی یک قطعنامه به نفع مردم مظلوم این کشور صادر نشده است؛ اما کافیست یک اسراییلی یا آمریکایی در هر شرایطی و به هر علتی کشته شود تا بلافاصله آن را محکوم می کنند.

جانشین سپاه لرستان با اشاره به اینکه آیا مردم عراق و سوریه جزو بشر نیستند که باید شاهد جنایت های گروههای تروریستی باشند گفت: امروز سرنوشت شوم کسانی را که در منطقه به غیر از خدا توکل کردند را دیدیم و در مقابل نیز سرنوشت آن هایی که فقط به خدا توکل کردند را می بینیم.

توکلی اضافه کرد: اگر چه در هشت سال دفاع مقدس و در جایی که بزرگترین نبرد رزمندگان اسلام و کفر اتفاق افتاد و به واسطه آن خیلی از افراد وارسته و شجاع را از دست دادیم؛ اما امروز با عزت و اقتدار در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و حتی وجبی از خاک کشورمان در دست دشمن نیست.

وی خاطرنشان کرد: جنگ در بدترین شرایطی که کشورمان هیچ گونه آمادگی بر ما تحمیل شد اما دیدیم که سکاندار انقلاب چگونه این جنگ را مدیریت کردند.

جانشین سپاه لرستان گفت: ما در گذشته هزاران کیلومتر با اسراییل فاصله داشتیم اما امروز به برکت دستاوردهای نظامی در مرزهای اسراییل مستقریم و با یک اشاره فرمانده کل قوا اسراییل را در یک لحظه زیر و رو خواهیم کرد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم علاوه بر تجلیل از دست اندرکاران راهیان نور دانش آموزی استان کتاب دلنوشته که مجموعه ای از خاطرات و دلنوشته های دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی شرکت کننده در اردوی راهیان نور سال 93 است رونمایی شد.

ارسال نظرات