اعزام بیش از 180نفر از دانش آموزان بندرعباس به اردو راهیان نور جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۴۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، اردوی رهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب با حضور جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، جانشین سپاه ناحیه بندرعباس، مسئولین آموزش و پرورش ا زمحل گلزار شهدای بندرعباس برگزارگردید .

جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان دراین مراسم، گفت: اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در جهت دهی شخصیت دانش آموزان دارد و درس ایثار و گذشت و استقامت را به بصورت عملی به آنان می دهد .

وی هدف اردوهای راهیان نور را تقویت روحیه همکاری و تعامل مناسب در زندگی دانش آموزان دانست و افزود: این گونه برنامه های فرهنگی نه تنها تقویت روحیه دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام به دنبال دارد، بلکه باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و تقویت روحیه گذشت و آمادگی دفاع در برابر هجمه های فرهنگی دشمن می گردد .

وی، اظهار داشت: حضور راویان دفاع مقدس، روحانیون و معلمان و مربیان توانمند همراه با این کاروانها این فرصت را ایجاد می کند تا نسل سوم انقلاب بصورت ملموس تر با وقایع و حقیقت هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند چراکه اگراز این فرصت استفاده بهینه شود انسان ساز است.

لازم به ذکر است دراردوی راهیان نور دریایی خلیج همیشه فارس دانش آموزان ناحیه 2 و راهیان نور جنوب دانش آموزان ناحیه یک بسیج دانش آموزی بندرعباس.

ارسال نظرات