خبرهای داغ:

آیین بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا در کرمانشاه برگزار شد

مراسم بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا عصر روز یکشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان استان کرمانشاه در مسجد غدیر این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۴۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، این مراسم توسط آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، اسدالله رازانی استاندار، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه استان کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیان، فرمانداران، علمای اهل سنت استان و اقشار مختلف مردم ضمن قرائت فاتحه برای جانباختگان حادثه منا و طلب آمرزش از خداوند متعال برای آنها، این حادثه تلخ و دردناک را به برگزارکنندگان مراسم و خانواده های عزادار این حادثه تسلیت گفتند.
همزمان با عید قربان و هنگام حرکت زائران برای رمی جمرات براثر سوءمدیریت و بی کفایتی مسئولان عربستان سعودی بیش از چهار هزار و 700 زائر 24 کشور اسلامی کشته شدند که 465 نفر از آنها حجاج ایرانی بودند.
علی رازانی برادر استاندار کرمانشاه از جمله جان باختگان فاجعه ناگوار منا در روز عید قربان بود که از شهرستان بروجرد در استان لرستان به سرزمین وحی اعزام شده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار