خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی در مراسم تشییع پیکر 11 جان‎باخته فاجعه منا در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: ملت ما ملت مسلمان و پایبند به مبانی دین و احکام اسلامی است و زمانی که متوجه شدند عده‎ای از هم استانی‎های خود در مراسم حج جان‎باختن بر خود فرض دانستند که حداقل در مراسم تشییع پیکر این عزیزان شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۷۷۱۶۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

وی تصریح کرد: مردم ما با حضور خود در تشییع پیکر این عزیزان هم دین خود را نسبت به جانباختن مظلومانه این حجاج پرداختند و هم به دشمنان فهماندن ملت ما در هر جایی که باشد مقتدر و با عزت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی که به کشور ما تعرضی داشته باشد ملت ما تا آخرین قطره خون خود در برابر آن ایستادگی خواهد کرد.

رعایتی در پاسخ به این سوال که چگونه در مراسم اربعین 20 میلیون مشتاق امام حسین(ع) یک گرده‎همایی عاشورایی می‎کنند اتفاقی نمی‎افتد اما در مناسک حج که همه ساله اجرا می‎شود هر چند سال شاهد فاجعه‎ای هستیم، بیان داشت: به عنوان کسی که در مراسم حج حضور داشتم به وضوح می‎دیدم که آل سعود به دنبال اقدام موثری نبوده و وقتی آن جمعیت انبوه در زیر دست و پا افتاده بودند به فرض آن که ناگاهانی هم اتفاق افتاده باشد نه تنها برای ساعتی اقدامی نکرد بلکه به حجاج نیز اجازه کمک ندادند.

وی ابراز داشت: با بی‎تدبیری و عامدانه این فاجعه در منا شکل گرفت و آل سعود می‎توانست به برخی‎ از حجاج کمک کند و به آنها آب برساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در خصوص سناریوهای این فاجعه گفت: گزینه‎های مختلفی در خصوص این فاجعه مطرح است و احتمال دارد کسانی که با آمدن ملک سلمان از قدرت کنار گذاشته شده بودند دستانی در این حادثه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها