عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی:
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های ساختمانی با تاکید بر این‌که دولت مقصر کاهش کیفیت ساخت و سازها در کشور است، گفت: بزرگترین عامل کیفیت نازل ساختمان‌ها این است که در این بخش همه ذی‌صلاح هستند.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۱۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالمجید نائینی در نشستی خبری اظهار کرد: عدم وجود مصالح ساختمانی مناسب و عدم انجام وظایف دولت در رابطه با بهبود کیفیت مصالح ساختمانی از جمله دلایل کیفیت نازل ساختمان‌ها در کشور است.

وی با بیان این‌که عدم بکارگیری کارگران ذی‌صلاح و فنی هم از دیگر عوامل عمر کم ساختمان‌هاست، افزود: بزرگترین عامل در کیفیت کم ساختمان‌ها این است که در این بخش همه ذی‌صلاح هستند، به عبارت دیگر تا زمانی که در ساخت و سازها از مجریان ذی‌صلاح یعنی مهندسان راه و ساختمان استفاده نشود، وضعیت ساختمان‌ها همین گونه خواهد بود.

وی بیان کرد: یک نظام مهندسی مقتدر می‌تواند تمام مشکلات بخش ساخت و ساز را برطرف کند، با نظام مهندسی ناتوان یا کم توانی که تاکنون داشته‌ایم نتوانسته‌ایم این مسائل را حل کنیم.

هاشم‌زاده همایونی عضو جامعه مهندسان مشاور نیز با بیان این‌که انتخابات نظام مهندسی ابزاری برای پُر کردن خلاء‌های بخش ساخت و ساز کشور است، گفت: دفاع از حقوق جامعه در ساخت و سازها، دفاع از حقوق حرفه مهندسی و همچنین حقوق زیرپا گذاشته شده مهندسی سه هدف مجمع تشکل‌های مهندسی ساختمان برای حضور در انتخابات سازمان نظام مهندسی است.

ارسال نظرات